The Balm : Meet Matte Hughes


Ahoj, vítám vás u dalšího článku, tentokrát u recenze na mojí první tekutou matnou rtěnku. Opravdu dlouho jsem si nějakou přála, ale furt jsem nevěděla, jakou vybrat. Nakonec padl výběr na značku theBalm a jejich Meet Matt(e) Hughes, kterou jsem sehnala na Notino.cz . Pročetla jsem pár recenzí a pak jsem si řekla, že je tedy zkusím. Ale snad celý den jsem strávila nad výběrem odstínu - chtěla jsem nějaký nude přirozený, ne moc světlý, ne moc tmavý. Vybrala jsem odstín Charming, za což jsem neskutečně ráda, protože je přímo dokonalý :) Na těchto fotkách vypadá celkem tmavě, ale ve skutečnosti tak tmavý není.

Jaký byl můj první dojem? Strašně jsem se na to těšila, protože je to má první tekutá matná rtěnka, takže jsem s radostí čekala při nanášení, kdy zmatní. Rtěnka zmatní opravdu v pár sekundách. Ještě jsem obtiskla kapesníček na rty a nanesla ještě jednou, abych měla větší jistotu. Nanáší se příjemně, má klasický leskový aplikátor. Co mě hned zaujalo byla úžasná vůně , která mi strašně něco připomíná ale vůbec jí nemůžu k ničemu přirovnat :D  Barva je hodně krémová a opravdu hoodně pigmentovaná. Před nanášením jsem použila balzám na rty a rtěnka vůbec nevysušovala, což plno matných dělá.


Co se týká výdrže, ta je naprosto úžasná. Ale to jsem si myslela už i předtím, že vydrží určitě něco víc než klasické rtěnky. Můžete jíst, pít, a stejnak nesleze, což je parádní :) Musím říct, že určitě u jednoho odstínu nezůstanu, protože si brousím zuby na další. Takže vám jí určitě můžu doporučit, pokud hledáte kvalitní matnou rtěnku :)

+ opravdu matná
 dlouho vydrží
+ nevysušuje
+ balení

- nic

Máte zkušenosti s těmito tekutými rtěnkami? :) 

5 komentářů:

Děkuji za vaše krásné komentáře!