♥Den matek♥

Ahoj holky! Doufám, že se máte dobře :) Blíží se nám svátek Den matek. Týká se všech z nás, buď z pohledu přímo maminek nebo dcer. Nevím jak vy, ale já se na tento den vždycky těším, až udělám radost mamince! Každý rok ji kupuji květinu, tento rok by to ale chtělo trochu změnu, proto jsem se rozhodla sepsat článek s typy na dárek mamince k tomuto svátku .


Jako první, klasika, nějaký parfém. Když jsem procházela na stránce Notino.cz jejich novinky, narazila jsem na nový Lancôme La Vie Est Belle Intensément , který mě hned zaujal a musela jsem rozkliknout. Všichni víme, že parfémy od Lancomu jsou naprosto dokonalé. Já mám doma sice jen napodobeninu, ale z obchodě jsem si očuchávala originál a je to naprosto boží. Moje mamka má parfémy hodně ráda, takže myslím, že by ji udělal radost.
Navíc co je bomba? Můžete si nechat vygravírovat vlastní text za 129 kč!! Nikde jsem to neviděla a tímto má u mě Notino velké plus. Ten dárek je pak originální a jedinečný, a za tak symbolickou cenu je to super! 

Druhým mým typem jsou Dárkové poukazy - to je když už prostě nevíte, nebo nemáte čas. Myslím, že je to taky hodně super, protože si dotyčná může vybrat přesně co chce a potřebuje! Na fotce vidíte, jak krásně může poukaz vypadat, to ale není vše - můžete tam nahrát vlastní fotku a nechat pak poslat obdarované. Poukaz může být v hodnotě 500,1000,1500 a 2000. 

Co taky rozhodně potěší jsou různé dárkové sady, našla jsem Lancôme La Vie Est Belle En Rose nebo jakákoliv jiná, můžete si sadu sestavit i samy a pak si ji nechat zabalit do dárkové krabičky, je to zcela na vás. Myslím, že to potěší každou ženu, krabička plná kosmetiky či parfémů, či například tělové kosmetiky (hodně frčí bomby do koupele). 

To by bylo z dnešního článku všechno :) Napište mi do komentářů, co dáváte maminkám vy a zda jste se inspirovali. 


6 komentářů:

  1. My tento sviatok nejak neprežívame, ani sme ho nijak nepreživali. Su to všetko pekne tipy na darčeky, ale u nás je to väčšinou len o kytičke a hotovo...

    OdpovědětVymazat
  2. "
    Hi we are from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below as our contribution to your blog roll:

    1. Top 10 Hair Removal Salons In Southeast Of Singapore

    2.Top 10 Facial Services In Western Singapore

    3.7 Foods with Polyphenols - Why Should You Care

    4. The Amazing Benefits of Salicylic Acid to Your Skin

    5.7 Great Places to Get Your Desktop Wallpapers for Free"

    OdpovědětVymazat
  3. Velké dárky k tomuto svátku doma nedáváme, spíše jen kytičku jako pozornost nebo něco malého na zub, ale nápad je to hezký. :))

    OdpovědětVymazat
  4. "
    Hi we are from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below as our contribution to your blog roll:

    1. 7 Great Places to Get Your Desktop Wallpapers for Free

    2.""Don’t be a Covidiot

    3. Be a true keyboard warrior during the Circuit Breaker

    4. Top 10 Facial Salons in Central Singapore for Your Ultimate Convenience

    5.Your Updated Wedding Ang Bao Red packet Guide for 2020"

    OdpovědětVymazat
  5. "
    We are the team from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out a sample of Tropika Club Magazine’s articles:

    1. 7 Best Places to Buy Supplements Online in Singapore

    2.Best Korean BBQ Buffet in Singapore [2020 Edition]

    3. Your Top 10 Body Slimming Salon in Downtown Singapore [2020 Edition]

    4. Korean Scientists States Kimchi can Reverse Baldness

    5. A Culinary Cut Above: Fast Cooking Tips"

    OdpovědětVymazat
  6. Pěkné nápady. Já mamce dala kytku, každý rok se ji snažím květinou obdarovat. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!