Pár oblíbených produktů na vlasy


Ahoj holky, jak se máte? Já docela fajn, ještě si furt užívám volno, jako skoro každý z nás :) Dnešní článek bude o vlasech. Nevím jak vy, ale já teď svým vlasům dopřávám odpočinek a jsem za to strašně ráda. Už ani nepamatuji, kdy jsem je naposledy žehlila. Aspoň k něčemu je ta karanténa dobrá! Dopřávám jim teď větší péči než kdy dříve, protože mám na to spousty času. V dnešním článku bych vám chtěla ukázat pár mých oblíbených a osvědčených produktů na vlasy - je jich ale opravdu jen pár, další bych vám ukázala někdy v jiném článku, protože jich mám momentálně oblíbených opravdu dost.

Jako první, co vždycky dělám, tak je samozřejmě šampon - vždy si vlasy umyji 2x šamponem, abych se zbavila všech nečistot. Už jsem zkoušela XX šamponů, jak levných, tak drahých. Pak jednou mamka koupila Head & Shoulders šampon a já jsem si řekla, wow, proč jsem sakra potřebovala šampony za 500, když můžu mít skvělý šampon za 130 kč? Tuhle značku určitě všichni znáte, já ji dřív moc pozornost nevěnovala, ale teď jsem ráda, že se připojila do mé vlasové rutiny. Vlasy se mi nemastí hned druhý den jako po jiných šamponech. Ještě chci vyzkoušet i jiné "příchutě", protože tenhle obyčejný nějak extra nevoní. Tak uvidíme!

Jako druhý krok používám kondicionér. Ten jsem nikdy moc nepoužívala, spíše masky (jako další krok.) Teď v karanténě jsem si řekla, že mám na to spoustu času si ten kondicionér aplikovat na vlasy. Šáhla jsem po tomhle od značky Aussie kvůli tomu, že úplně úžasně voní. Je mi příjemná i ta konzistence. Vlasy mi po něm voní vždycky pár dní. Navíc ta cena je parádní. Jsem ráda, že jsem konečně objevila cenově dostupné produkty, které dělají mým vlasům dobře.

Mým posledním krokem ve sprše je maska na vlasy. Už tak možná 4 ROKY používám tuhle jedinečnou, báječnou masku od značky Kalloos , která v sobě obsahuje Keratin. Mám jí ze stránky Notino.cz a je to asi můj nejlepší objev, co se týká vlasů. Pardon, ale cena do 100 kč za 1 litr úžasné masky? Určitě ji spousta z vás zná. Vlasy jsou po ní krásně hebké, voňavé.. Používám ji stále dokola!

Jako poslední, spíš takový pomocník ( teď opravdu velký pomocník v karanténě!) je suchý šampon od Batiste. Myslím, že o něm mluvit nemusím, protože ho máme každá doma. Není nic lepšího, než když si nestihnete umýt vlasy - což se teď v karanténě stává docela často, tak si je jen nastříkat suchým šamponem a Guala, můžete jít :)

Jaké jsou vaše oblíbené produkty na vlasy? :) 

4 komentáře:

  1. Na masky na vlasy nedám dopustit, moc mi vyhovují ty od Garnier. :) Jinak suchý šampon od Batiste je pro mě záchrana! :D

    OdpovědětVymazat
  2. No to by som tiež chcela - nežehlit si isty čas vlasy - ale ked ja sa nemožem na to pozerat, ako sa mi okolo tvare krutia a vlnia... vyzerá to strašne neupravene.
    Ale teda počas tohto obdobia ich menej umývam, dopriavam im masky, olejičky a vidim, že im to prospieva a menej sa mastia.

    OdpovědětVymazat
  3. Head and shoulders mám ráda, a to především v zimě, v období, kdy mám pokožku sušší a loupe se mi.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Masku na vlasy jsem si oblíbila od Garnier a ty jsou fakt skvělé :) A šampon teď používám od Pantene a vlasy mi vydrží nemyté dva dny, což je u mě úspěch.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!