TOP 3 letní nezbytnosti

Ahoj , vítám vás u dalšího článku :) Zaměřila jsem se na 3 letní nezbytnosti, aneb věci bez kterých se já tohle léto neobejdu. Samozřejmě je jich více, takže to bylo celkem těžké vykostit jen na 3, ale pak by to byl nekonečný článek :) Možná bude i druhá část, kam bych mohla dát další produkty.




Určitě první věcí, bez které se žádné léto neobejdu je termální voda. Pokud to znáte, určitě to také milujete, protože je to snad nejlepší věc na horké letní dny. Vždycky si ji beru s sebou (občas zapomenu a to se pak proklínám) a když je nejhůř, prostě si ji nastříkám na obličej a to chvilkové osvěžení je fakt k nezaplacení :) Samozřejmě je lepší když jste nenamalované, což já většinou v létě jsem, takže se mi pak ani nic nemůže roztéct :) Já měla po ruce zrovna tuhle, ale mnohem víc vám mohu doporučit Avène Eau Thermale z Notino.cz , která je sice trochu dražší, ale vydržela mi mnohem déle.
Termální voda 

Rozjasňovač - TheBalm Mary-Lou Manizer
Já nevím jak vy, ale já v létě úplně miluju rozjasněnou pleť a opravdu s rozjasňovačem nešetřím. Líbí se mi to i jen tak k No makeup makeup looku - kdy si prostě dám korektor, pudr, rozjasňovač řasenku a jdu :) Krásně se to pak odráží na sluníčku a je to fakt suprový. Můj nejoblíbenější je tenhle Mary Lou, o kterém jsem psala už snad stokrát, ale myslím si, že ho znáte a máte ho doma, protože je to nejlepší rozjasňovač :) Už v něm mám i začínající díru, což se mi u rozjasňovače fakt nestalo :D



Body Spray - Victoria Secret
Přes opravdu horké dny většinou vynechávám těžší parfémy , takže mi bohatě postačí nějaký body spray. Konkrétně tento od Victoria Secret krásně letně voní a je to opravdu lehoučká vůně, takže jen tak na ven stačí párkrát stříknout a máte vystaráno. Už ho mám opravdu dlouho, skoro vůbec neubývá. Mám vůni s mangem a určitě bych chtěla zkusit další a další , navíc teď tyhle Body Spraye seženete i v tetě drogerii, nebo na Notinu, jako já :)

Dejte mi vědět, bez čeho se v létě neobejdete vy, a zda některý z těchto produktů máte taky doma :)

3 komentáře:

  1. Suhlasim so všetkymi tromi. Baleu som kedysi mala, a veru musim si ju kupit, ak ju ešte dostat, podla mna bola fajn, osviežujuca v horucich dnoch.
    A po nejakom rozjasnovači sa musim tiež poobzerat.

    OdpovědětVymazat
  2. Já bych moc chtěla zkusit ten body sprej, ale v poměru peněz za kolik se prodávali, když začaly být v drogériích a kolik stojí teď se mi za ně moc utrácet nechce :D

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Body spreje od VS jsou skvělé, nedám na ně dopustit! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!