Osvěžující letní peeling - Neutrogena

Ahoj, vítám vás u dalšího článku a zároveň prvního článku z nového měsíce dubna :) . Dneska jsem si pro vás připravila recenzi na peeling od značky Neutrogena, který se snažím používat každé ráno už nějaké 2-3 měsíce, takže si myslím, že už je čas na recenzi. Hlavně tu na blogu mám recenze hlavně na dekorativní kosmetiku a ta pečující chybí, takže jsem se rozhodla ji sem více zařadit, i když poslední dobou tu péči celkem flákám. Ale píšu si wishlist nových věcí na pleť, které bych si chtěla pořídit, takže se o tom možná zmíním v jiném článku :) Teď už šup na recenzi.



POPIS:
Osvěžující peeling pro pleť čistou,svěží a zdravě vypadající každý den. Jemně čistí pleť, aniž by ji přesušoval. Vůně růžového grapefruitu povznese vaše smysly a dodá vám svěžest.

Je to úplně můj první produkt od této značky, takže jsem byla celkem zvědavá, jaký bude. Dříve jsem používala nějaký od Nivei, takže jsem to chtěla samozřejmě porovnat, protože tento je o něco dražší. První, co musím podotknout je to úžasné růžové balení, které mě přesvědčilo si tento peeling pořídit, protože je prostě boží :D A druhá nejbožejší věc? Ta úžasná vůně! Faakt, je to něco neskutečnýho a hned po otevření jsem byla z té vůně nadšená. Peeling obsahuje jemné částečky, takže to pleť nepodráždí a není to nepříjemné. Jak jsem psala, snažím se ho používat každý den ráno , ale ne vždy se to povede. Když ho ale použiju, vidím rozdíl v tom, že pleť mnohem více září, je plná života nebo jak to říct :D



Výsledky efekt je, že peeling vůbec pleť nevysušuje a krásně jí vyčistí. Je na vás, pokud bude chtít po ještě nanést nějaký krém. Navíc je ho celkem hodně, takže vám určitě dlouho vydrží. Značku Neutrogena seženete na stránce Notino.cz  :) . 

krásně voní
čistí pleť
+ nevysušuje

nic

Máte zkušenost s tímto peelingem? :) 


5 komentářů:

  1. This is a wonderful sharing. Keep 'em coming!

    OdpovědětVymazat
  2. Značku Neutrogena som ešte neskúšala, ale už dlho po nej pokukujem v drogérke. Ďakujem za tip na peeling.
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  3. Zrovna mám v plánu zaběhnout teď odpoledne do DM a nějaké produkty od Neutrogeny vyzkoušet, tahle značka mě láká už hrozně dlouho. Tak třeba do košíku hodím i tento peeling. :))

    OdpovědětVymazat
  4. It looks interesting! Thanks for sharing!
    What about following each other?

    The World Of A Vet
    Bloglovin
    Instagram

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!