Aussie Miracle Moist

Ahoj, vítám vás u dalšího článku. Jak se máte, jak prožíváte léto na které jsme se všichni těšili? Nevím jak u vás, ale u nás se furt střídá počasí - chvíli je zima a prší, chvíli je 25 stupňů, tedy nic moc. Navíc asi nejsem jediná, které se zbořily plány na dovolenou, ale co naděláme. Dnešní článek bude o produktu na vlasy - dlouho jsem nic z vlasové péče nerecenzovala, tak se dnes podíváme na můj oblíbený produkt, který jsem donedávna skoro neznala.




Je to můj první produkt od značky Aussie, takže jsem se na něj těšila, zvláště když jsem slyšela plno kladných recenzí. Protože jsem se teď začala hodně starat o vlasy, kondicionér nesměl chybět, dříve jsem používala jen šampon. Dnes tedy hned po šamponu přichází na řadu tento kondicionér - Miracle Moist. Vůně je úžasná už hned když otevřete víčko. Konzistence je gelová a velmi jemná. Už jsem očuchávala i šampon ze stejné řady a voní stejně. Když nanesu kondicionér, nechám ho jen chvilinku působit a pak ho hned smyji, abych mohla nanést na 5-10 minut masku . Vlasy jsou po smytí strašně jemné a voňavé. Navíc stačí opravdu maličko na konečky, takže produkt vydrží docela dlouho. Plánuji vyzkoušet i šampony a kondicionery z jiné řady.


Vlasy se po tomto kondicionéru lépe rozčesávají a jsou hebké a voňavé, vůně vydrží opravdu dlouho. Nevyzkoušela jsem nějaké drahé kondicionéry, takže nemám moc s čím porovnávat. Myslím ale, že je to normální kondicionér, který dělá svou práci. Značku Aussie seženete na stránce Notino.cz . Navíc teď při kódu mask15 budete mít 15% na Masky na vlasy ! :) .Když to zhodnotím, je to kondicionér který dělá svou práci a stojí pár kaček.

Máte někdo zkušenost s touto značkou?

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše krásné komentáře!