Inspirace na léto - melounový peeling a BB cream

Ahoj, v dnešním článku jsem si pro vás připravila 2 typy na léto - jedním z nich je osvěžující melounový peeling na tělo , který v těchto teplých dnech rozhodně neuškodí a BB cream , který je opravdu lehký , pokud nechcete v 30 stupních nosit velké nánosy makeupu.
Jako první můj nový tělový peeling, konkrétně od Dermacolu z řady Aroma Ritual, vybrala jsem si melounový, protože na jaro a léto bude super osvěžující, voňavý a fresh!


Balení je jednoduché a pěkné, je z plastu. Melounovou vůni jsem si vybrala proto, protože miluju meloun a čekala jsem krásnou sladkou vůni a té jsem se taky dočkala. Není to žádná chemická vůně a připomíná mi i žvýkačky :) .Je založen na cukrovém základu a není vůbec hrubý. Používám ho cca 1-2x do týdne.
Po smytí už ta vůně tak intenzivní není, což je škoda. Pokožka je ale krásně jemná a není potřeba použít tělové mléko. Není ho potřeba moc takže vám dlouho vydrží. Tuhle voňavou bombu od značky Dermacol seženete  na Notino.cz za pár kaček. Určitě ho doporučuji, je to MUST HAVE na léto! :) Přemýšlím, že si pořídím i další vůni z této řady :)


Dalším tipem je BB cream.
Strašně dlouho jsem nějaký dobrý a funkční hledala a myslím, že jsem našla. Bylo to ale těžké, protože mi plno nevyhovovalo. Strašně oranžové a tmavé BB creamy  jsem tedy hned odepsala. Když jsem se dívala na Notinu, zaujal mě BB cream od značky Missha . Projela jsem plno recenzí a helejme se , je moc chválený, tak jsem si řekla , že ho zkusím :)


Mám ten nejsvětlejší odstín , 21 . Je krásně světloučký, ne jako ty ostatní. K dispozici jsou ještě 2 odstíny . Balení je celkem malinké, ale protože ho používám jen občas a stačí malinko, vydrží mi dlouho. Je krémové konzistence a krásně sjednocuje tón pleti, celkem obstojně kryje.
Musím říct , že mě překvapilo to super složení, které si na stránkách určitě přečtěte :) Je to můj první produkt od téhle značky a určitě to není mé poslední balení. Určitě mají i větší balení, ale to jsem ještě nezkoumala. Cenově je 20 ml kolem 200 kč, což není špatné na dobrý BB cream. Akorát je potřeba více pudrovat :)

Tohle je celá recenze na mé oblíbené jarní produkty. Musím říct, nemyslela jsem si, že si je takto oblíbím. Navíc mi přijde, že ten BB cream moc známý není, na to jak moc je dobrý, takže doufám, že po přečtení tohoto článku zabrousíte na e-shop a třeba si také jeden objednáte, protože je to něco úžasného :) Také mi určitě napište do komentářů, co je must have pro vás. Budu se těšit ! 

Jaké jsou vaše tipy na léto? :) 

3 komentáře:

  1. Peeling bych velmi ráda vyzkoušela. :) Musí vonět úžasně. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. Och tá melónová vôňa od Dermacolu je dokonalá! Za mňa je ešte mojim letným musthave Samoopaľovák od Balei, pretože ja som ten typ čo sa spáli ale nikdy nebudem taká pekná golden. Tak si musím aspoň takto pomáhať.
    xxx Alexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!