Ladival OF 25 - Sprej na opalování

Ahoj :) v dnešním článku se budu zabývat mým novým produktem na opalování, konkrétně od značky Ladival, kterou jsem ještě nikdy v životě nezkoušela, ale plno jsem o ni slyšela. Protože tu už máme léto , tak je třeba se připravit na pořádné koupačky! Sluníčko bude pařit a abychom se nespálili se musíme chránit. Jelikož je tento přípravek ve spreji, volba byla jasná. Už kvůli aplikaci jsem ho chtěla vyzkoušet, protože mi to přijde mnohem jednodušší než klasická mléka na opalování.



VLASTNOSTI : - chrání kůži před UVA i UVB zářením
- dodává pokožce potřebnou hydrataci
- vyživuje pokožku a pečuje o ni
- přípravek je voděodolný

Sprej obsahuje UVA/UVB ochranu a neobsahuje parfém , barviva ani konzervační látky. Stačí pouze nastříkat a rozetřít, takže to máte raz dva. Nemusíte se bát, že to plýtvá zbytečně moc produktu, protože se aplikuje rovnoměrně. Na pokožce je velmi příjemný a rychle se vsákne. Je voděodolný , což se určitě hodí :) Ochranný faktor je 25, který já využiju až po pár dnech na sluníčku, protože nejdřív využiju spíše padesátku, ale tenhle se perfektně hodí, pokud se pak chcete více opálit. Ještě bych dodala, že vůbec nelepí a nezanechává mastný film. Tento opalovací produkt mi sedl a jsem s ním spokojená, konečně jsem našla nějaký opalovák, co není drahý a vyhovuje mi. Značku Ladival seženete na Notino.cz , kde je i samostatná kategorie Sluneční kosmetika , takže si na léto vybere opravdu každý.

Ještě bych chtěla zmínit, že na Notinu probíhá Black Friday i v létě ! Je zde 20% sleva na vybrané produkty a značky + spousty dárků jako bonus, tak neváhejte a pusťte se na nákupy! :) 

3 komentáře:

  1. Ten vyzerá super. Ale neobsahuje ropu? Ja som si teraz objednala sprej na opaľovanie z Nuskin tak to som zvedavá.

    SÚ LACLÁČE MUSH HAVE TEHULIEK?

    OdpovědětVymazat
  2. Já strašně miluju vůni produktů na opalování. ❤️

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!