My hair care routine

Ahoj, vítejte u dalšího článku. Napadlo mě, že by mohl být zajímavý článek o péči o mé vlasy. Bude trošku delší, ale pokusím se to co nejlépe shrnout. Tak bez dalšího okecávání jdeme na to :)

Budu se snažit být stručná a kdyby vás cokoliv zajímalo, určitě se ptejte v komentářích! :) Cca 3 měsíce dozadu jsem se o vlasy vůbec nijak nestarala, a upřímně, byly hrozný. Používala jsem jen šampon, ještě k tomu nějaký hrozný a často jsem si žehlila vlasy nic moc žehličkou bez jakékoliv ochrany před teplem na vlasy. Pak jsem si vlasy ostříhala, hlavně ty zničené konečky a začala odznova. Udělala jsem celkem velký nákup na Notino.cz produktů na vlasy, které vám v tomto článku všechny ukážu :)


Začnu takovou první kategorií a to je tedy umývání vlasů. Vlasy si myju 2x do týdne . Vždy použiju nejdříve šampon, momentálně mám klasiku Head And Shoulders a pak použiju kondicionér na konečky, konkrétně od Aussiena který jsem psala recenzi . Dále používám tak 1x do týdne masku od Kallosu, na kterou taky chystám recenzi. Je to velké balení, takže ji budu mít nekonečně dlouho :D Příjemně voní a vlasy sou pak krásně hebké :) To je taková ta základní pravidelná péče.

Další produkty, které nepoužívám furt , spíš občasně.
Kokosový olej - Používám ho jako masku, dávám si ho opravdu hodně a opravdu mi to pomáhá. Používám ho tak 1x za dva týdny cca .
Batiste - Tohoto pomocníka určitě všichni znáte :D Je to záchrana když si neumyjete vlasy. Mám plno "příchutí" a třešničkový je můj oblíbený :)
Olejíček na vlasy - Používám občas na mokré vlasy před fenováním na konečky.

• Tepelná úprava
Poté co si vlasy tedy umyju tak je nechám chvíli volně usychat a pak začnu fenovat. Od prosince používám fen od Remingtonu z řady Protect a jsem s ním fakt spokojená. Má 2 nástavce - nejdříve si fenuji vlasy tím klasickým , pak dám ten větší a tím dělám jakovy "masáž" :D u kořínků vlasů, tím vám to dá větší objem . Můžete si to nastavit na různé teploty, můžete foukat i studeně a z té hlavice to vypouští keratin.

Vlasy si myji většinou večer, takže je mám ráno fakt dost kudrnaté. Jak jsem psala, myji si je tak 2x do týdne, takže i tak 2x do týdne si žehlím vlasy. Mám též novou žehličku, taky od Remingtonu z řady Protect a jsem s ní vážně spokojená - skoro ty vlasy neničí . Chystám na ni určitě samostatný článek.Vlasy mi s ní vydrží opravdu dlouho rovné.


Před žehlením používám ochranu před teplem od Schwarzkopf  , což je sprej na ochranu vlasů proti tepelné úpravě, myslím, že je až do 200 stupňů. Vždycky s ním před žehlením nastříkám vlasy a chvilku počkám. A pak tedy žehlím, žehlím maximálně na 190 stupňů aby fungovala celá ta řada protect. Vlasy mi vydrží tak 2-3 dny rovné, takže do dalšího umytí. Vlasy si vždycky rozdělím na 3 části .
A to je vše z dnešního dlouhého článku :) Nakonec tedy řeknu, že jsou moje vlasy zdravější a hezčí než dřív, jak jsem se o ně začala více starat :) Všechny z těchto produktů mi pomohly a já je můžu moc doporučit!


Co vy a vaše Hair Care? Staráte se o vaše vlasy podobně? :) 

3 komentáře:

  1. Produkty od Aussie a Batiste to je také moje must have :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, masku Kallos mám doma ve skříňce, tak jsem plná očekávání. ☺

    OdpovědětVymazat
  3. O kokosovém oleji místo masky už přemýšlím hodně dlouho, asi ho budu muset také konečně vyzkoušet. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!