VYPOTŘEBOVÁNO 1

Ahoj! Vítám vás u prvních spotřebovaných produktů na mém blogu. Myslím si, že to nebude moc častý formát, protože já věci spotřebovávám fakt pomalu. Nechápu, jak někdo může za měsíc mít pryč 20 produktů :D To já si spotřebuju třeba za 2-3 měsíce max korektor, řasenku nebo nějakou micelárku. Teď se mi teda pár věcí nahromadilo, takže vám je ukážu a napíšu o nich krátkou recenzi, jak mi vyhovovali/nevyhovovali. Na fotce můžete vidět i kousek korektoru, měla jsem to spojené i s dekorativní kosmetikou, nakonec jsem se rozhodla, že na dekorativku a pečující kosmetiku udělám samostatné články :)


Batiste suchý šampon
Můj už snad několikátý Batiste šampon. To vypovídá o tom, že mi opravdu vyhovuje a je skvělý. Nejlepší suchý šampon na trhu podle mě. Navíc za tu cenu 100 kč je to úplná pecka. Já teď musím naběhnout pro další, protože to bez něj opravdu nedám :D Je to pokaždé záchrana. CHtěla bych vyzkoušet zase nějakou jinou vůni. Objednávám hromadně na Notino.cz , protože se hodí mít doma nějakou záchranu, když nestíháte.

Garnier micelární voda
Tuhle micelárku už odemě znáte, můj svatý grál mezi micelárkama. Teď jsem si koupila další balení a jedu zas a znova :) Nikdy mě neomrzí a když nevím jakou, vždycky šáhnu po této. Navíc jsem koukala že má Garnier nějakou novou s růžovou vodou, tak možná příště zkusím tu!

Bioderma micelární voda
Tahle micelárka je z trošku dražší kategorie, protože Bioderma je lékárénská značka. Taky mi vyhovovala, bylo vidět že je to něco lepšího a pečlivějšího k mé pleti. Měla jsem tu modrou, ještě bych chtěla zkusit tu růžovou, takže až dopoužívám Garnier, nejspíš do ni půjdu znovu :)

Clean and Clear Morning energy
Naprosto úžasná věc! Tohle tonikum nebo jak tomu říkat používám každé ráno a vždycky mi pleť krásně vyčistí a zmatní . Je určeno pro smíšenou/mastnou pleť, takže je v něm trochu alkoholu a může to občas štípat a má to silnější vůni, ale dělá to zázraky. Už si nedokážu představit ráno bez tohoto, nedokázala bych si ráno pleŤ vyčistit ani micelárkou. Tohle doporučuju !:) Od té značky bych chtěla vyzkoušet více produktů.

5 komentářů:

  1. Bioderma je skvělá a budu si ji muset dokoupit do zásoby :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. Suchý šampon od Batiste je ten nejlepší, jaký jsem kdy zkusila. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, až na růžovou Garnier mic. vodu mi sedí stejně dobře, jako Tobě zvláště pak Biodermu mám ráda, tou se nic nepokazí..., ale přiznám se, že značku Clean and Clear příliš často nekupuji. ☺ Pěkný den přeji.

    OdpovědětVymazat
  4. Tak ten poslední produkt (tonikum) musím vyzkoušet. Na moji mastnou pleť by to bylo jako dělané. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!