Tiskařík.cz - recenze

 Ahojky, vítám vás u dalšího článku - tentokrát trošku z jiného soudku. Měla jsem tu možnost vyzkoušet pro mě nový e-shop Tiskarik.cz , který se zaměřuje jak můžete vidět po rozkliknutí odkazu na fotodárky - můžete si zde vytvořit svůj vlastní fotokalendář, hrneček, obraz na plátně, fotoknihu a spousty dalších super věciček. Protože se nám pomalu ale jistě blíží Vánoce, je to skvělý nápad na dárek! Já to tak pojmula a to vám ukážu už za chvíli. 

Co se týká e-shopu, je velmi přehledný a neztratíte se v něm. Jednoduše si vyberete, co chcete tvořit a pak už vám to ukazuje krok za krokem. To mě na tom bavilo nejvíce! Vybírat druhy, motivy. Teď už se podíváme na to, co jsem vytvořila já.


Na fotce vidíte, že jsem vytvořila hned 3 produkty - 2 stejné Fotokalendáře, protože zrovna probíhala sleva a jeden fotoobraz na plátně. Začnu kalendářem. Protože moje maminka i babička úplně milují tyhle typy produktů s našimi fotkami, tak volba co dostanou pod stromeček byla jasná! Tvorba kalendáře mě moc bavila, zvolíte si jestli chcete stolní, nebo visací, kalendář 7- denní či 14- denní a pak už jen vybíráte z druhů a motivů. Já zvolila poměrně obyčejný, líbil se mi nejvíce. Na každý měsíc je jedna fotka, čili celkem 12+1 úvodní fotek. Nahrávání bylo jednoduché a rychlé. Jak vidíte, napsala jsem si i vlastní text pod fotku, což je super :) . 
Fotky jsou velmi kvalitní, palec nahoru! Bála jsem se, že když jsou focené z telefonu tak kvalita bude horší, ale naopak. Papír je také kvalitní, lesklý. Nemohu nic vytknout. 


A jako poslední jsem si vytvořila Fotoobraz s rozměry 30x30 , což mi přijde tak akorát, nechtěla jsem nic velkého. Chtěla jsem fotku s mými nejlepšími kamarádky, nejlépe na plátně. Opět fotka focená z telefonu a kvalita parádní! Obraz už mi visí na stěně. 


Abych mou objednávku zrekapitulovala, jsem nadšená a doporučuji, pokud hledáte nějaký originální dárek k Vánocům. Doprava byla velice rychlá, do týdne jsem měla balíček doma. Byl pečlivě zabalený a nic nepřišlo poškozené. Myslím si, že to určitě nebyla má poslední objednávka! 







5 komentářů:

  1. To je super tip právě třeba na vánoční dárek :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  2. Tiskařík ti vytvořil krásné produkty, také jsem moc spokojená s jejich službami a obrazem, který mi zaslali. :))

    OdpovědětVymazat
  3. Takové nápady mám moc ráda, moc se mi líbí. :)
    somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem měla tuto možnost a byla jsem s eshopem sakra spokojená! :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!