Unboxing a péče o tělo z Holime.cz

 

Holime.cz


Ahoj holky, vítám vás u nového článku :) Před cca měsícem jsem obdržela balíček ze stránky holime.cz . Vše na obrázku krom peelingu v pravo dole s papayou ( se mi tam připletl když jsem rozbalovala ještě jeden balíček) jsem obdržela, právě z této stránky. Hned první den jsem začala poctivě s testováním a hned jsem byla ohromená! Jak vůněmi produktů, tak jejich funkčností. Asi bych začala popořadě, a to tak, jak jsem je začala používat :)

1) Purity Vision Coffee Tělový peeling

Jako první, co ve sprše používám je peeling. Používám ho zpravidla před holením, abych odstranila všechnu starou kůži a pokožka tak byla hladší a připravená na holení. Byla jsem na tento zvědavá, protože kávový jsem ještě nikdy neměla. Když jsem ho otevřela, ohromila mě vůně kávy. Jelikož kávu miluji, bylo to pro mě něco skvělého :D . Peeling jako takový je hodně hrubý, opravdu hodně tu pokožku vyhladí. Doporučuje se nanést a počkat 5 minut, tak to dělám vždycky. Sice je pak trochu bordel ve vaně, ale za ty hebký nožky to stojí! Určitě bych ho doporučila, stačí opravdu malinko a vystačíte si s ním na dlouho.


2) Venus žiletka + Gillete Satin Care gel na holení

Jako druhý krok je holení. Objednala jsem si tento gel od Gillete, vždy jsem používala jen takové levné z drogerie, proto jsem chtěla zkusit něco lepšího. A rozdíl je opravdu znát, navíc mám myslím ten pro citlivou pokožku a žádné vyrážky, nic z toho nemám.

Gilette Venus žiletky jsou vždy 100% jistota, jiné snad ani nepoužívám. Vzala jsem si tohle balení, kde jsou 3 různé nástavce. Zatím zkouším ten žlutý, ale myslím si, že všechny budou perfektní. Opravdu tyhle žiletky doporučuji, lepší neznám. Navíc v takhle super baleních můžete vyzkoušet i více nástavců, za mě pecka :)

3) Urtekram Shower Gel Aloe Vera

Když jsem projížděla e-shop, zaujal mě tento BIO sprchový gel s aloe vera. Zase mě lákalo zkusit něco lepšího, než obyčejné sprcháče. Navíc BIO produkty se vždycky hodí. Je to velké balení, tuším 500 ml, takže vydrží opravdu dlouho. Náádherně voní ! Krásně hydratuje a zvláčňuje pokožku, takže po holení opravdu ideální (+ je přídavek aloe vera!). Navíc neobsahuje žádné silikony, parabeny, ani není testovaný na zvířatech. Určitě doporučuji, pokud máte někdo citlivou pokožku, zvláště třeba po holení.

4) Lavera Verbena & Lime Roll-on deodorant

Jako poslední skvělá věcička z tohoto e-shopu je roll-on deodorant , konkrétně kuličkový. Bez alkoholu, parabenů a hliníkových solí. To je něco, co jsem opravdu potřebovala! Vždy jsem měla obyčejné deodoranty a po holení , když jsem je nanesla, jsem měla citlivou a podrážděnou pokožku. To se mi ale s tímto přestalo dít. Navíc má krásnou vůni limetky. Myslím si, že v těchto ohledech je opravdu nutné investovat.


To je vše z tohoto e-shopu, kdybych to měla shrnout, jsem z produktů maximálně nadšená a všechno vám mohu doporučit! Dodání bylo také rychlé a komunikace ještě lepší :) 

1 komentář:

  1. Ten sprchový gel s Aloe vera mě hodně zaujal, podívám se po něm! :) I ostatní produkty jsou ale fajn, ať ti slouží a jsi spokojená. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!