Astratex s vínem od Bodláků

 Ahoj holky! Moc jsem se těšila na dnešní článek, protože vám tu chci představit stránku Astratex. Myslím, že ji bude většina z vás znát, ale kdyby ne, tak po dnešním článku už budete vědět. Možná jste byly jako já skeptičtější k objednávání prádlu přes internet nebo vás jen odrazovaly vyšší ceny. Nedělejte ale stejnou chybu jako já! Já jsem jsem se totiž do produktů z tohoto e-shopu zamilovala a lituju jen, že jsem to nezkusila dřív!

Kdo tedy neví, tak ještě upřesním. Astratex je e-shop s velmi širokou nabídkou - od spodního prádla (muži i ženy) po plavky, noční košilky, i ložního prádla. Nejlepší na tom je, že máte opravdu široký výběr sortimentu. Chcete třeba podprsenku? Můžete vybírat mezi vyztuženými, polovyztuženými, nevyztuženými, ale také zde najdete zmenšující, svatební, nalepovací, bez ramínek. No nikdy jsem neviděla tolik druhů pohromadě :D Musím říct, že jsem na eshopu strávila opravdu hodně hodin a nemohla si vůbec vybrat, chtěla jsem všechno! Máte zde i body prádlo, korzety nebo stahovací. Prostě super. Co ale ještě více musím ocenit je výběr velikostí. Pokud si nemůžete vybrat v obchodech (například v Hmku nebo New Yorkeru mají většinou 3 velikosti) , tak tady si vybere každá. Velikostí je zde opravdu nespočet.

Co když nevím velikost? Sama jsem pořádně nevěděla, jakou vybrat, aby zboží sedělo co nejvíce. Nevěste ale hlavu, přímo u produktu máte průvodce velikostmi, kam jednoduše zadáte míry a tadá, vyjede vám přímo vaše velikost. Musím potvrdit, že opravdu sedí. Já sama jsem to zkusila i když jsem se trochu bála, ale po vyzkoušení strach opadl.

Já jsem tedy konkrétně koukala po podprsenkách (i když mě zaujalo opravdu skoro všechno, ale to zas někdy příště). Vyzkoušela jsem rovnou dvě, dnes vám ale bohužel ukážu jen jednu, protože druhou mám na bytě ve škole. Bylo opravdu těžký si vybrat. Nicméně jsem nakonec sáhla po modelu Angelika New , kdy jsem posuzovala na základě fotek, popisu a recenzí (kterých je přes 2000!). Musím tedy rovnou říci, že to je moje nejdražší podprsenka, proto jsem byla opravdu zvědavá. A očekávání byly naplněny. Už jen po rozbalení, kdy podprsenka navíc přišla v takovém sáčku, který se hodí třeba v létě na plavky,  jsem byla velmi spokojená. Podprda vypadá jako na fotkách, možná ještě líp. Materiál je příjemný a krajky jsou moc hezké. Jak jsem již psala, velikost sedí perfektně. Navíc, skoro necítím ramínka! Jsou tak jemné a nic neškrtí, že ani není cítit že něco máte na sobě. Už teď vím, že byla chyba, že jsem na Astratexu nenakupovala již dříve. Druhá podprsenka, kterou mám na bytě je velmi podobná, jen není vyztužená jako tato a ta je snad ještě pohodlnější.

Co bych ještě chtěla podotknout je super sytém ve vrácení/výměně zboží, který jsem taky otestovala. Zprvu jsem si objednávala jinou podprsenku, kde mi moc neseděl střih a pár prádla k tomu, co mi také bohužel nesedělo. A nebylo nic jednoduššího než zboží zabalit, odnést na zásilkovnu (bez placení poštovného) a na e-shopu odkliknout vrácení a výběr nového produktu. Astratex to pak vše vyřešil za mě a mě za pár dnů přišla nová zásilka. Z toho jsem taky byla moc nadšená a je to určitě velké plus! Už nemusím mít stresy ze špatně vybrané velikosti a složitého vracení. :)

A co se taky hodí k hezkému prádlu? Přeci víno! :D Hehe, dělám si srandu, víte jak to myslím :). Obdržela jsem balíček z e-shopu vinoodbodlaku.cz , na který jsem již v minulosti psala samostatný článek. Bylo třeba doplnit mé oblíbené Pálavy (bestseller na stránce, ani se nedivím!). Tentokrát mám doma opravdu hoodně flašek, protože zde probíhá množstevní sleva, například, když koupíte 6 vín, máte slevu 4%, při koupi 18 vín sleva 8% a tak dále.. no to se vyplatí! Pokud je někdo na slaďárny jako já, tak určitě doporučuju!
Už máte taky podzimní výzdobu?


1 komentář:

Děkuji za vaše krásné komentáře!