3 Oblíbené balzámy na rty

Ahoj, vítám vás u dnešního článku, který se bude zabývat mými třemi nejoblíbenějšími balzámy na rty. Protože skončilo zimní chladné období a všechny máme určitě vysušené rty a chceme pro ně tu nejlepší péči. Dneska vám ukážu 3 - budou však seřazené od nejlepšího. Všechny ale moc ráda používám, jde jen o to, jaký je nejlepší na to horší období. Všechny mám ze stránky Notino.cz . Tak jdeme na to!


Snad nejznámější vazelína. Je u mě na prvním místě, protože když potřebuji rychlou extra hydrataci, nikdy mě nezklame. Krásně voní, konzistence je hodně olejovitá. Když si dáte na rty silnější vrstvu, úplně cítíte, jak je máte vyživené. Po noci je na rtech ještě malá vrstva, ale po celé noci máte rty úplně nepopraskané a hydratované. Existuje ve více balením, já mám však nejradši tuhle klasickou. Dřív nebyla vůbec dostupná, dnes ji ale naleznete všude na internetu. Takže pro mě číslo 1! :) ráda bych vyzkoušené i ostatní nabízené varianty, já mám jen tu Original.


2. LABELLO LIP BUTTER
Top balzám na druhém místě je tento od značky Labello. Určitě znáte klasické Labellovské balzámky. Cca před rokem do ČR dorazily tyhle kalíškové, které jsou naprosto super. Mám klasický bez vůně, tento vanilkový a malinový. Vanilkový je podle mě ze všech úplně nejlepší. Nejen, že božsky voní, ale taky božsky hydratuje. Musím říct, že vydrží na rtech i trochu déle než vazelína. Je to úžasné, když si to dáte na rty, nejradši byste to snědli :D Konzistence je hodně máslovitá. Líbí se mi krásné balení!


A asi úplná klasika - Baby Lips. Je z těchto tří nejhorší, ale já ho mám strašně ráda na takovéto denní přemáznutí. Je super třeba ráno pod rtěnku, protože se rychle vsákne, máte pak hladké rty a můžete na ně nanést rtěnku. Na takovéto velké hydratování např. přes noc opravdu není, ale jak říkám, mám ho ráda na ráno/den. Tenhle mintový je pro mě nejlepší, ty barevné vůbec nehydratují. Navíc tento krásně voní. To je pro dnes všechno. Příště ukážu mé nové úlovky, co teď testuj.



Jaké jsou vaše oblíbené balzámy ? :) 

5 komentářů:

  1. Interesting beauty products. We keep in touch. xx

    OdpovědětVymazat
  2. Tahle Labella mám také ráda, moc příjemné na rtech. Co se týče hydratace, tak super mi přijde Blistex.
    Beauty of pink / Knižní regál

    OdpovědětVymazat
  3. Labello je fajn, mám taky kalíšek, ale bez specifické vůně, akorát mě štve namáčení prstů.


    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  4. Ten, kto dnes číta toto svedectvo, by mal osláviť so mnou a mojou rodinou, pretože to všetko začalo ako vtip pre niektorých ľudí a iní hovorili, že to nie je možné. Volám sa Juraj Kamensky a som z Bratislavy, ale s manželkou sa sťahujem do Chicaga. Som šťastne ženatý s dvoma deťmi a krásnou ženou. Niečo hrozné sa stalo mojej rodine, stratil som prácu a moja žena opustila dom, pretože som sa nemohla starať o seba a o potreby rodiny. a jej deti v tomto konkrétnom okamihu. Podarilo sa mi deväť rokov, žiadna žena, ktorá by ma podporovala, aby som sa o deti dobre starala. Snažím sa poslať testovaciu správu mojej žene, ale ona blokovať ma z rozprávania s ňou sa snažím hovoriť so svojím priateľom a jej rodinnými príslušníkmi, ale stále viem, že by mi mohol pomôcť a ja som bol podanie žiadosti neskôr toľko spoločnosti, ale stále to urobili Nevolajte ma, kým neprišiel verný deň, že nikdy nezabudnem v mojom živote. Keď som sa stretol so starým priateľom môjho, ktorému som vysvetlil všetky moje ťažkosti a povedal mi o skvelom mužovi, ktorý mu pomohol získať dobrú prácu v Coca cola spoločnosť a on mi povedal, že jeho kúzlo koliesko, ale ja som človek, ktorý nikdy neverí v kolieskach kúzla, ale ja som sa rozhodol dať mu vyskúšať a jeho meno je Drosagiede on ma poučil a ukázal mi, čo mám robiť v týchto troch dňoch obed spell.I sledovať všetky pokyny a robiť to, čo ma požiadal, aby som sa dobre. uistil sa, že všetko šlo dobre a moja žena ma opäť uvidí po skvelej práci Drosagiede. Moja žena mi zavolala s nevedomým číslom a ospravedlnila sa mi a povedala mi, že mi naozaj chýba a naše deti a moja žena sa vracajú domov.a po dvoch dňoch Spoločnosť, ktorej som poslala svoj uznávací list, teraz som manažérom spoločnosť Paragon tu v USA. Odporúčam vám, ak máte nejaké problémy, pošlite správu na tento e-mail: {doctorosagiede75@gmail.com} alebo čo mu dáte na +2349014523836 a dostanete najlepší výsledok. Vezmite veci za samozrejmosť a bude vám odobraté. Prajem Vám to najlepšie.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!