Rimmel London : Brow this Way

Zdravím :)
Tvar a úprava obočí je velmi důležitá, protože nám rámuje celý obličej a bez upraveného obočí vypadá líčení neúplně a nehezky. Proto bych dnes chtěla napsat o setu na obočí Brow this way od Rimmel London , který jsem si oblíbila a používám ho celkem často. Asi bych nejdříve měla vzpomenout, že já mám obočí od přírody velmi husté a celkem i v dobrém tvaru , takže ho ani nemusím upravovat, většinou každý den používám jen bezbarvý gel na zafixování. Obočí si vyplňuji tímhle gelem jen v případě, že mám třeba výrazněji nalíčené oči, aby to obočí nebylo příliš výrazné :) Ale nebojte se, stihla jsem ho dost otestovat :)


Když jsem vybírala set na obočí, nejvíce mě zaujalo tohle. Vždycky se první dívám na balení - je hezké a praktické. Je k dostání v odstínu 003 Dark Brown, možná bych přivítala ještě aspoň 1 odstín. Set tedy obsahuje tmavý hnědý vosk, který je na zafixování a poměrně světlý stín na dokreslení obočí. Já používám jen ten vosk, protože ten stín mi barevně nesedí a i s tím voskem se lépe upravuje. Dále set obsahuje 2 praktické štětečky. Je to praktické do kabelky a taky velmi šikovné na cestování.


Pigmentace vosku je velmi dobrá. Můžete ho použít i samostatně a vypadá velmi přirozeně. Stín je také velmi pigmentovaný , ale strašně práší. Musíte s tím hodně opatrně. Přijde mi ale, že je na obočí velmi nepřirozený a že stačí málo a máte obočí jako slimáky, takže proto raději preferuji ten vosk. Myslím že z výběru odstínů si vybere každý.



Celkově bych to zhodnotila tak, že je to super set a ten vosk je velmi povedený a klidně si koupím další balení, i když z toho používám jen ten vosk. I když ten stín můžete použít normálně i na víčko :) Set seženete například na Notino.cz velmi levně . Dělá přirozené hezké obočí , je to teď můj oblíbenec a nepoužívám nic jiného.

+ balení
+ cena 
+ štětečky
+ vosk drží
+ pigmentace

- stín trochu práší


Máte s ním zkušenosti? :)  

12 komentářů:

  1. Lovely post dear! Have a great week! xx

    OdpovědětVymazat
  2. Mám delší dobu a celkem dobré :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tento produkt od Rimmelu znám už dlouho a mám doma asi třetí balení. <3 Je to jeden z mých nejoblíbenějších produktů na obočí.
    Skvělý blog, přidávám se k pravidelným čtenářům. <3
    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  4. Tento produkt som ešte nemala, momentálne používam od Milani gél alebo občas od Makeup Revolution :)

    AREBNÁ TYPOLÓGIA JE BLBOSŤ!!

    OdpovědětVymazat
  5. love this brow product
    www.stylebasket.in

    OdpovědětVymazat
  6. I'd like to try it.
    www.rsrue.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  7. Já na obočí spíš používám pomády, ale tenhle set moc dobře znám. Jednu dobu ho používalo strašně moc holek. A myslím, že to používají vlastně do dneška😁.

    Verča ze Ztracena v Praze ║ LEVNÝ NUDE RTĚNKY Z DROGÉRIE? YES, PLEASE!

    OdpovědětVymazat
  8. Ten, kto dnes číta toto svedectvo, by mal osláviť so mnou a mojou rodinou, pretože to všetko začalo ako vtip pre niektorých ľudí a iní hovorili, že to nie je možné. Volám sa Juraj Kamensky a som z Bratislavy, ale s manželkou sa sťahujem do Chicaga. Som šťastne ženatý s dvoma deťmi a krásnou ženou. Niečo hrozné sa stalo mojej rodine, stratil som prácu a moja žena opustila dom, pretože som sa nemohla starať o seba a o potreby rodiny. a jej deti v tomto konkrétnom okamihu. Podarilo sa mi deväť rokov, žiadna žena, ktorá by ma podporovala, aby som sa o deti dobre starala. Snažím sa poslať testovaciu správu mojej žene, ale ona blokovať ma z rozprávania s ňou sa snažím hovoriť so svojím priateľom a jej rodinnými príslušníkmi, ale stále viem, že by mi mohol pomôcť a ja som bol podanie žiadosti neskôr toľko spoločnosti, ale stále to urobili Nevolajte ma, kým neprišiel verný deň, že nikdy nezabudnem v mojom živote. Keď som sa stretol so starým priateľom môjho, ktorému som vysvetlil všetky moje ťažkosti a povedal mi o skvelom mužovi, ktorý mu pomohol získať dobrú prácu v Coca cola spoločnosť a on mi povedal, že jeho kúzlo koliesko, ale ja som človek, ktorý nikdy neverí v kolieskach kúzla, ale ja som sa rozhodol dať mu vyskúšať a jeho meno je Drosagiede on ma poučil a ukázal mi, čo mám robiť v týchto troch dňoch obed spell.I sledovať všetky pokyny a robiť to, čo ma požiadal, aby som sa dobre. uistil sa, že všetko šlo dobre a moja žena ma opäť uvidí po skvelej práci Drosagiede. Moja žena mi zavolala s nevedomým číslom a ospravedlnila sa mi a povedala mi, že mi naozaj chýba a naše deti a moja žena sa vracajú domov.a po dvoch dňoch Spoločnosť, ktorej som poslala svoj uznávací list, teraz som manažérom spoločnosť Paragon tu v USA. Odporúčam vám, ak máte nejaké problémy, pošlite správu na tento e-mail: {doctorosagiede75@gmail.com} alebo čo mu dáte na +2349014523836 a dostanete najlepší výsledok. Vezmite veci za samozrejmosť a bude vám odobraté. Prajem Vám to najlepšie.

    OdpovědětVymazat
  9. Já mám obočí černé, na mě by tedy odstíny neseděly, ale slyšela jsem na tuhle paletku jen samou chválu! :)

    OdpovědětVymazat
  10. Už asi rok hledám něco čím si to obočí udělám a ty si mi teď dala typ tak na něj schválně mrknu v drogerie a třeba zkusím. Díky za supr typ. Hezký článek

    OdpovědětVymazat
  11. Thanks for taking the time to discuss and share this with us, I for one feel strongly about it and really enjoyed
    learning more about this topic. Please share some more useful info on Carpet in Thailand also. I can see that you

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!