Jak na lepší pleť?

Ahoj! Když jsem tak přemýšlela, jaký článek bych mohla napsat, napadlo mě pár tipů na to jak mít lepší pleť, které osobně dost pomáhají mě. Samozřejmě mám období, kdy mám pleť opravdu zhoršenou, o to více je třeba o ni pečovat, ale když je tak v normě tak dělám právě tohle aby tak zůstala a byla časem lepší a lepší :) Co je asi nutno na začátek říct je, že pleť mám smíšenou (občas sušší) a akné moc netrpím, jen když se malinko zhorší tak lokálně se mi sem tam něco vytvoří jinak ne. Opravdu každý si sám musí přijít na to, co mu vyhovuje, škodí a jakou on sám má pleť :) Jdeme tedy na pár mých tipů.

1. Pijte vodu!
Hoodně lidí tohle zanedbává a myslí si, že to s pletí nemá vůbec nic společného ale opak je pravdou. Pravidelný pitný režim aspoň 1,5 litrů denně čisté vody opravdu dělá zázraky nejen s pletí, ale i s vlasy, zdravím apod. Sama to pociťuju, že když nepiju tak se mi pleť horší, je třeba sušší a tak. Naopak s pravidelným pitným režimem je pleť hezky vyčistěná hydratovaná. Takže nezapomeňte pít! :) Zkuste do vody přidat třeba citron, bude lepší chuť a má také své účinky.


2. Pravidelné čištění a odličování
Dalším důležitým krokem je pravidelně pleť čistit a odličovat. Ne, nestačí 1x denně večer, ale i ráno by se správně měla pleť čistit, protože přes noc se na ní usadí mnoho nečistot . Nevím jak vy, ale mě je to i nepříjemné se malovat na nevyčištěnou pleť. Ráno ji čistím tímhle tonikem od Clean and Clear který mám z Notino.cz a  který je určený i na mou pleť a pěkně mi ji malinko i vysušší, což mi vyhovuje a pleť pak není mastná. Samozřejmě večer odlíčit je klasika, umýt čistou vodou (pozor ale až po odlíčení) a pak ještě doodlíčit nějakými peelingy apod.


3. Denní/noční péče
Co já se musím přiznat celkem zanedbávám je různé krémování a mazání. Ráno si většinou vzpomenu a denní krém použiju, hlavně v zimě, ale večer to opravdu flákám. Přitom je to fakt důležitý, abyste pleť hydratovali i když ji máte jakoukoliv, i mastná pleť potřebuje hydrataci. Teď jsem si nakoupila nějaké nové krémy (nejsou na fotce a jsou opravdu voňavé, tak mě to aspoň donutí mazat :) )


4. Málo stresu, více spánku!
Určitě se nesmíte stresovat a podceňovat spánek, který je velmi důležitý. Určitě znáte to, když jste ve stresu třeba ze školy a jste před testem, zhorší se vám pleť. Takže méně stresu ! :)

Jaké jsou vaše tipy?





4 komentáře:

  1. Já tedy mám mýdlo s tea tree na čištění, ale to dělám jen večer. Za to si ale ráno i večer oplachuji alespoň vodou, kolikrát i odpoledne. S vodou souhlasím, piju hodně a opravdu to pomáhá celkově na tělo, na únavu. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Moje pleť se teď dost zhoršila a mně už pomalu dochází nápady na to, jak ji zlepšit.. Mám teď v plánu změnit péči o pleť a nakoupit si i nějaké doplňky stravy :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  3. Já začala pít zelený čaj, kterého vypiji tak litr a půl, někdy i litr a tři čtvrtě. Záleží jak moc si naplním konvičku. Jinak s tou pletí to mám hrozné. Vůbec nevím jestli mám pleť mastnou nebo suchou. Jendou to mám tak a pak zase tak a já už nevím čím to je. Dlouho jsem zamýšlela zajít si někam (třeba genetické centrum u nás) kde by mi zjistili jaký typ pleti mám a co na to používat...

    OdpovědětVymazat
  4. Ten, kto dnes číta toto svedectvo, by mal osláviť so mnou a mojou rodinou, pretože to všetko začalo ako vtip pre niektorých ľudí a iní hovorili, že to nie je možné. Volám sa Juraj Kamensky a som z Bratislavy, ale s manželkou sa sťahujem do Chicaga. Som šťastne ženatý s dvoma deťmi a krásnou ženou. Niečo hrozné sa stalo mojej rodine, stratil som prácu a moja žena opustila dom, pretože som sa nemohla starať o seba a o potreby rodiny. a jej deti v tomto konkrétnom okamihu. Podarilo sa mi deväť rokov, žiadna žena, ktorá by ma podporovala, aby som sa o deti dobre starala. Snažím sa poslať testovaciu správu mojej žene, ale ona blokovať ma z rozprávania s ňou sa snažím hovoriť so svojím priateľom a jej rodinnými príslušníkmi, ale stále viem, že by mi mohol pomôcť a ja som bol podanie žiadosti neskôr toľko spoločnosti, ale stále to urobili Nevolajte ma, kým neprišiel verný deň, že nikdy nezabudnem v mojom živote. Keď som sa stretol so starým priateľom môjho, ktorému som vysvetlil všetky moje ťažkosti a povedal mi o skvelom mužovi, ktorý mu pomohol získať dobrú prácu v Coca cola spoločnosť a on mi povedal, že jeho kúzlo koliesko, ale ja som človek, ktorý nikdy neverí v kolieskach kúzla, ale ja som sa rozhodol dať mu vyskúšať a jeho meno je Drosagiede on ma poučil a ukázal mi, čo mám robiť v týchto troch dňoch obed spell.I sledovať všetky pokyny a robiť to, čo ma požiadal, aby som sa dobre. uistil sa, že všetko šlo dobre a moja žena ma opäť uvidí po skvelej práci Drosagiede. Moja žena mi zavolala s nevedomým číslom a ospravedlnila sa mi a povedala mi, že mi naozaj chýba a naše deti a moja žena sa vracajú domov.a po dvoch dňoch Spoločnosť, ktorej som poslala svoj uznávací list, teraz som manažérom spoločnosť Paragon tu v USA. Odporúčam vám, ak máte nejaké problémy, pošlite správu na tento e-mail: {doctorosagiede75@gmail.com} alebo čo mu dáte na +2349014523836 a dostanete najlepší výsledok. Vezmite veci za samozrejmosť a bude vám odobraté. Prajem Vám to najlepšie.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!