Astrid Sluneční péče

Vítám vás u dnešního slunečního článku :) O značce Astrid už jsem měsíc zpátky psala, věnovala jsem se péči o pleť a dnes se to bude celé týkat produktů na opalování. To je určitě největší nutnost teď v létě, zvlášť když jsou takové pařáky. Kdo by nechtěl být hezky opálený? Snad všichni, ale musíme o svou pokožku pečovat, takže Astrid přišel s novými produkty Sluneční péče.  Sluneční kosmetika je podle mě bezvadná  na Notino.cz . 


Hydratační pleťový krém na opalování - OF 30
Abych se přiznala, dříve jsem vůbec opalovací krém na obličej nepoužívala, prostě jsem se mazala normálním tělovým krémem. Byla to chyba , já vím. Teď už to můžu napravit s tímto super krémem, který je určený přímo na obličej. Všechny tyto produkty mají krásné, poměrně jednoduché obaly. Krém je hutný, ale dobře se roztírá. Vůně je příjemná, jako u ostatních výrobků. Měla jsem zkušenost s produkty, které hned od otevření strašně smrděly, takže jsem je musela vyhodit. Krém obsahuje UVA a UVB filtry , které chrání pokožku. Krém je voděodolný , což by určitě měla být samozřejmost u jakéhokoliv krému :)

Hydratační mléko na opalování - OF 30, OF 10
Druhým produktem je hydratační mléko, které má opět krásnou příjemnou vůni. Pokožku hydratuje a rychle se vsakuje, což je +.  Ve složení je také multivitamínový komplex (vitaminy A,E,F...). I když je voděodolný, doporučuji aplikaci krému opakovat. Mléko je také hutnější, ale jak jsem psala, rychle se vsakuje takže se nemusíte bát, že byste měli bílé fleky. Při prvním opalování ale raději použiju krém s vyšším faktorem.

Hydratační mléko po opalování Spray 
Posledním produktem je mléko po opalování ve spreji. Zkušenost s produkty ve spreji jsem ještě neměla, takže se na to těším. Teď už ale vím, že to bude mnohem jednodušší a příjemnější. Má krásnou jemnou vůni , která vám připomíná moře. Rychle se vstřebává a vůbec nezanechává mastný film. Mléko je obohacené o zklidňující komplex (D-panthenol, allantoin, bisabolol) . Nemám mu co vytknout, je skvělé!

To by bylo vše z dnešního článku o této skvělé sluneční péči. Nezapomeňte, že musíte také hodně pít v těchto vedrech! :) Snad vám tyhle tipy pomohly a okouknete je. Mějte se hezky!


Jaké produkty používáte na opalování?

3 komentáře:

  1. Krém na opalování mám nejraději od Nivei, ale Astrid jsem také několikrát zkoušela a nebyl špatný :))

    OdpovědětVymazat
  2. desítku a modrý mám a jsou fajn, dobře se roztírají a pěkně voní. :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!