Tipy na cestování? Cestovní balení!

Ahojky! Léto je tu a s ním se pojí i různé dovolené. Taky milujete balení věcí? Já ano a nejvíc na tom miluju ty nákupy před dovčou.. Samozřejmě abychom netahaly samá velká balení líčidel, pleťové a vlasové kosmetiky tak je potřeba si koupit cestovní balení kosmetiky. Miluju jak je to roztomilý a vždy to ráda nakupuji. Na Notino.cz je na to i speciální složka , kde jsou všechny produkty cestovní kosmetiky. Já v tomhle článků vypíchnu pár (pro mě) nejdůležitějších. Takže nasaďte sluneční brýle, namažte se opalovacím krémem , hoďte do letní pohody a jdeme na to !



Batiste suchý šampon miniatura
Tyto šampony si kupuji ve velkém, hlavně ta velká balení. ALe to malé? To je úplna záchrana! Kdo by nepotřeboval po dlouhé cestě letadlem či autem/autobusem trochu oživit vlasy? Nebo když jste u moře, komu by se chtělo mýt si každý den vlasy.. Proto je tu tento pomocník, který hodíte do kabelky a jste ready na cesty. To je moje must have.

Bioderma micelární voda miniatura
Odličování je jasňačka. Ale tahat velká balení, která se nám sotva někam vejdou? Proto je tu varianta této miniaturky, která jde strčit do kosmetické taštičky a hurá na cesty! Odlíčit se můžete i během cesty, u moře, všude. Protože se to všude vejde a vystačí to na dlouho !

Toni and Guy ochrana před teplem
Tohle je můj skoro každodenní pomocník a myslím že například u moře by měl sloužit každé slečně či ženě, protože naše vlasy jsou namáhané sluníčkem, mořem, fénováním, žehlením.. A vždy se mi v létě trochu zničí.. Takže tohle malé balení beru s sebou všude a snažím se o vlasy maximálně pečovat!

Notino Makeup Bag
A kam to vše narvat? Pokud hledáte nějakou hezkou kosmetickou taštičku, doporučuji se podívat na e-shop, kde jich najdete plno. Mám raději tyhle obyčejné, než ty s xxx vzorama.  Navíc je tam najdete v plno velikostech, já bych si musela vzít tu největší, protože toho vždycky tahám strašnou spoustu .. Ale nikdy toho tolik nevyužiju, už bych se mohla poučit :D



3 komentáře:

  1. Super tipy! Já mám ráda i miniatury krémů na ruce, past a antibakteriálních gelů. <3

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  2. Tu miniaturu Batiste šamponu jsem využívala minulé léto a fakt bodla!

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. Suchý šampon je u mě pro cestování nezbytností! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!