Kérastase Cristalliste Bain Cristal Šampon

Ahoj! Je tu další měsíc , strašně to utíká, za chvíli je tu jaro! Kdo se tak těší jako já? :) Po delší době mám opět recenzi na produkt na vlasy - šampon od značky Kérastase. Tuto značku jsem zkoušela úplně poprvé a strašně jsem se na to těšila, protože to je můj první produkt na vlasy od dražší značky, vždycky jsem používala klasické drogerkové, tak jsem byla zvědavá, co tento šampon s mými vlasy udělá. Na začátek bych chtěla poděkovat e-shopu Notino.cz který mi tento šampon poskytl :) . Jdeme na recenzi!


Šampon jsem testovala bez použití kondicionéru a masky, abych viděla, jaké účinky má opravdu jen ten šampon. Když jsem ho poprvé otevřela, ohromila mě úžasná vůně ! Krásně tak kadeřnická :) Musím říct, že na to, jak jsem chválila vůni Aussie produktů , tak kam se Aussie s vůní na tento šampon hrabe. Necítím tam vůbec žádnou umělost. Voní opravdu luxusně. Stačí pár produktu a šampon krásně napění - což když mi šampon neudělá, tak ho prostě nepoužívám a koupím si radši jiný. Navíc jsem ráda , protože šampon je celkem maličký - má 250 ml , takže by byl hned pryč, kdybych při každém mytí spotřebovala třetinu balení. Hned po umytí vodou byly vlasy krásně jemné. Po vysušení se mi mnohem lépe rozčesávaly , než s obyčejným šamponem. ( Když si dám masku, tak se pak dobře rozčesávají, ale bez masky ne, teď jsem šampon testovala bez masky). Takže z toho jsem byla nadšená. Navíc jsem tu krásnou vůni cítila i po vysušení, což se mi málokrát stane :) Přišlo mi to, jako bych opravdu odcházela od kadeřníka, ten rozdíl od obyčejných šamponů je tam opravdu poznat, mám teď vlasy mnohem lesklejší a jemnější. S šamponem jsem moc spokojená, dávám má 10 bodů z 10! :)

+ vůně
dobře pění
+ vlasy se pak lépe rozčesávají

- jen menší balení :)
- vyšší cena

Poslední dobou si říkám, že bych chtěla zainvestovat více peněz do vlasové kosmetiky , protože mi přijde že mám vlasy víc zničené, jak je už horko , z bazénů apod .. Přeci jen, vlasy jsou korunou krásy a mělo by se o ně dobře pečovat! Takže místo pár káviček či obědů si chci peníze ušetřit konkrétně na tuto značku, která mě nadchla a přijde mi, že konečně něco s mými vlasy dělá. 

Máte zkušenosti s touto značkou? :) 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za vaše krásné komentáře!