Holika Holika - platýnkové masky na pleť

 Ahoj, doufám, že se máte pěkně! Začlo nám konečně léto, mě skončily zase na chvíli starosti se školou a začínají pracovní povinnosti - nojo, někdo musí na tu vysokou vydělávat! :D Ale je důležité to brát vše pozitivně, já se například na tohle léto moc těším, mám plno plánů, kam s přítelem chceme vyrazit, taky bychom rádi letos na pěknou dovču do Řecka, tak snad to situace dovolí a vše to vyjde. Chci si léto užít, než mi začne úplně nový život - a to je život na vysoké. Jsem na to zvědavá, docela se bojím, ale zároveň těším. Určitě tady mám plno bloggerek na vysoké, jste na bytu nebo na koleji? Co si myslíte, že je lepší? Určitě napište do komentářů, já zatím nemám nic zařízené.. :)

Poslední měsíce jsem měla hoodně stresové období a moje pleť podle toho taky tak vypadala - hodně se mi zhoršila, pupínky všude a chyběla jí hydratace. Proto jsem se rozhodla opět o pleť pravidelně pečovat a dávat ji to nejlepší. Už to nějaký ten týden dělám (masky, krémíčky, séra jsou má denní rutina) a pleť je jako nová, opravdu úplně září a je bez jediného pupínku. Taky jak jsem se začala opalovat, tak absolutně nepotřebuji ani makeup ani korektor, takže chodím skoro nenalíčená a užívám si to! :) Opravdu je třeba taky pitný režim, vaše pleť vám za to poděkuje.

No a abych se dostala k jádru tohoto článku, dneska bych vám chtěla představit něco, na čem absolutně ujíždím a to jsou platýnkové masky! Určitě je také znáte a používáte, já hodně často používala Garnierky z drogerky, které taky patří mezi moje oblíbence. Ale nedávno jsem na Notino.cz narazila na značku Holika Holika , kterou už jsem znala delší dobu ale nikdy jsem nic nevyzkoušela. Vždycky mě však lákaly všechny ty masky a gely - vše to má roztomilé balení. Rozhodla jsem se tedy vyzkoušet pár masek a už se bez nich neobejdu - v mojí pleťové rutině jsou 1-2x týdně. Vždy se na ten odpočinek těším!

Holika Holika masky

Vybrala jsem si pro začátek masku s růžemi, citronovou s vitaminem C a - tu nejlepší - melounovou. (Na léto TOPka!). Jako první mě překvapila cena - všechny (i ostatní) se pohybují okolo 40-50 kč, což je super. Melounová byla troch dražší, ale to mi nevadilo, protože jsem se do ní zamilovala už na první pohled. Všechny mají hydratační a osvěžující účinek. Nejvíce mi byla příjemná asi melounová a citronová, obě krásně voněly, byl to příjemný a svěží pocit. Z masek vůbec nekape voda, jako je to u některých levnějších značek. Opravdu lehce a pohodlně se nanášejí. Nechávám působit okolo 15 minut (vždy si u toho zdřímnu) , pak sundám, zbytek masky vmasíruju do pleti a tadá - pleť je krásně hebká, hydratovaná a svěží. Miluju si aplikovat tyto masky vždy po maskách čistících, po kterých je pleŤ trochu vysušená. Nabudí vás skvělým pocitem a makeup se nanáší jedna báseň.

Určitě bych vám tyto masky mohla doporučit, mám v plánu vyzkoušet i další z nabídky co tato korejská značka nabízí! Už si bez nich svou pleťovou rutinu nedokážu představit. :) 

Holika Holika masky

2 komentáře:

  1. Ahoj, masky vypadají lákavě, ale mě spousta z nich dráždí, takže zůstávám věrná osvědčeným značkám, což pro mě je Garnier a Oriflame <3

    OdpovědětVymazat
  2. Tak po té melounové bych sáhla hned. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!