Freeman Kaolínová pleťová maska

 Ahoj, vítám vás u dalšího článku. Jak se máte? Zajímá mě, co vy a očkování? Vypadá to tak, že budeme hodně omezení a kdo nebude očkovaný má prostě smůlu. Já jsem třeba proti a očkovat se nenechám. Za prvé ze zdravotních důvodů a za druhé mi to nepřijde jako nutnost, jsem mladá a přijde mi zbytečné se očkovat proti něčemu, s čím si mé tělo poradí, a za třetí tomu úplně moc nevěřím. Tak jen doufám, že půjde "žít" i bez toho :). Jaký je na to váš názor?

Přijde mi, že se mi tu roztrhl pytel s pečující kosmetikou, já vím, ale mě to poslední dobou hrozně moc baví a tu péči si moc užívám! Předtím jsem na to kašlala, tak se to teď pleti snažím vynahradit a je vidět, že to pomáhá. Pleť je mnohem zdravější, hydratovanější a nemám ani jeden pupínek. Hlavně nemusím chodit skoro vůbec namalovaná, což se teď v létě opravdu šikne. Minule jsem vám ukazovala mé oblíbené hydratační platýnkové masky, dnes bych vám představila další z řady od značky Freeman mou oblíbenou čistící masku na obličej. Od této značky vlastním asi pátou - tentokrát jsem zvolila tuhle růžovou, která mě zaujala už tím balením. 

Freeman kaolínová pleťová maska

Vlastnosti: efektivně čistí póry, celkově zkrášluje vzhled pleti, navrací pleti pružnost a pocit pohodlí

Maska je kaolínová a je zelená, což mě baví nanášet :D. Neobsahuje žádné hrubé částečky, takže je na pleti příjemná. Nechávám ji vždy cca 10 minut působit, pak už začne trochu pálit a není to příjemné. Doporučuji si dát se smýváním záležet, dolů moc nejde a jednou se mi stalo, že jsem si nevšimla že mi ji kousek zůstalo na obličeji a chodila jsem jako Shrek :D.  Tyhle smývací mi přijdou všechny od této značky dost podobné, rozdíl úplně nevidím. Plus je že hezky voní. Pleť je pak hezky vyčistěná a hebká na dotek - jen to docela vysouší, proto pak právě používám ty platýnkové masky z minulého článku nebo krém. Masku bych zhodnotila dobře, svůj účel plní a furt patří mezi mé nejoblíbenější , celkově tuto značku doporučuji všema deseti, za tu cenu je to bomba! Mám ji z Notino.cz :)

+ cena
+ čistí
+ velikost
+ vůně
- po delší době trochu pálí

Freeman kaolínová pleťová maska

Máte zkušenost se značkou Freeman? :)

4 komentáře:

  1. I haven't heard of this before, but cucumber and pink salt sound like a great combination.

    ♡ ☯ ☮ P&P style ☮ ☯ ♡

    OdpovědětVymazat
  2. Jejich masky jsem ještě nezkoušela, ale ráda bych vyzkoušela. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, Freeman jsem měla modrou s minerály z Mrtvého moře a je fakt super. Akorát bych příště nejspíš nešla do tak velké tuby. Krémové masky mám teď doma hned dvě Avon s minerály z Mrtvého moře jako tu víc čistící a pak antioxidační borůvkovou Oriflame, ta je spíš hydratační. Je super, že cenově vyjdou na zlomek ceny plátýnkových a jsou na víc použití.

    OdpovědětVymazat
  4. Z příští výplaty si jí okamžitě pořídím, musí být skvělá!

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!