Argan Oil Revitalise Cares Protect

Ahoj, vítám vás u dalšího článku. Doufám, že užíváte krásného počasí a všeho různého rozvolňování, už bylo na čase! Tak moc jsem se těšila, až si s kamarády sednu do restaurace, nejlépe ven na terásku, dám si něco dobrého a vínko k tomu! Jen to testování je takový omezující, ale co s tím naděláme. Hlavně, že už je konečně letní počasí a je možnost být jen venku! :) Dneska bych se s vámi chtěla podělit o můj nový oblíbený produkt! Jak uvidíte na fotce, objednala jsem si už druhé balení ( a větší!). Jedná se o noční sérum s arganovým olejem. Nikdy jsem to moc nepoužívala, ale od té doby co to mám, na to nedám dopustit.

Argan Oil Cares Protect

Popis: Obnovující noční péče s arganovým olejem Argan Oil Revitalise Cares Protect pomáhá posílit přirozenou schopnost pleti odrážet známky každodenního stresu a znečištění způsobené vnějším okolím. Vaše pleť je každé ráno připravená bojovat se všemi faktory, které ji škodí. Obnovující noční péče s arganovým olejem Argan Oil Revitalise Cares Protect je tím pravým pro unavenou a mdlou pleť bez života. Pravidelnou aplikací je pleť hutnější, jemnější a viditelně vitálnější. 

Účinky: pečuje revitalizuje chrání obnovuje hutnost pleti hloubkově vyživuje 

Složení: arganový olej - vyživuje a hloubkově hydratuje vitamin E - přírodní antioxidant, který chrání a regeneruje pleť

Notino.cz

Jak jsem psala, séra jsem nikdy moc nemusela, ale jakmile jsem zkusila tohle, používám to každý den! Nedokážu ani popsat tu příjemnou konzistenci, žádný olej, jen takové opravdu příjemné "mlíčko", které se do pleti hned vsákne a není to žádný nepříjemný pocit. Navíc nádherně voní a cítím to ještě několik hodin po namazání (většinou aplikuji hned po odlíčení, ne až před spaním). Pleť je pak krásně hydratovaná a hebká, ráno se probudíte přímo s dětskou prdelkou.. :) 

Navíc jak se ví, arganový olej má přímo kouzelné účinky. Já mám v plánu si koupit samotný olejíček a zkusit jeho účinky, které si opravdu každý chválí. A v tomto séru dělá taky svá kouzla!

Argan Oil Cares Protect

Má takovéhle pěkné kapátko, s čím se opravdu dobře aplikuje na obličej. Jsem s tímto produktem opravdu nadšená a navíc ta cena je pecková! Myslím, že už mi nikdy ve sbírce chybět nebude. :) 




3 komentáře:

Děkuji za vaše krásné komentáře!