Freeman Okurková maska

Ahoj, dnešní článek bude recenze na masku od značky Freeman z e-shopu Notino.cz . Tohle byla má první maska od této značky, teď už vlastním 2. ( S oběma jsem moc spokojená, i když tuto už skoro nepoužívám) . Vždycky jsem kolem těchto masek chodila a jsem ráda, že jsem jim též propadla, protože si určitě pořídím další a další. Mají jich v nabídce opravdu hodně, jako první mě nejvíce lákala tato slupovací, protože mám radši, když něco z obličeje lehce sloupnu, než to chodit smývat vodou do koupelny :D

Freeman okurková maska

Vůně je svěží okurková, není vůbec nepříjemná, necítíte tam žádnou chemii ani nic podobného. Konzistence je gelová a opravdu hodně hutná, občas se mi špatně nanáší, hlavně musíte nanést všude rovnoměrně! Pak to vůbec nejde sloupnout, musíte po malých kousíčkách :D Za chvíli uschne a má se nechat působit cca 10 min, no už po 5 minutách necítíte obličej :D . Když ji nanesete dobře, tak se sloupává v pohodě. Mám na to speciální štětec, je to s ním lepší, maska je docela lepkavá. S prsty je dobré to nanášet v různých záhybech obličeje, aby to bylo rovnoměrné.

Pleť je po masce jemnější a bez nečistot, nějaké velké změny to ale nedělá, protože je to spíše taková "lehčí" maska. Pleť je ale hydratovaná, i když já po každé masce používám krém, aby se mi nezdála vysušená nebo tak . S maskou jsem moc spokojená, určitě se vyplatí si ji pořídit za tu skvělou cwnu, Co je super je, že jsou k dostání i malé vzorečky, takže masku můžete nejdřív vyzkoušet, jestli vám bude vyhovovat! :) Stojí kolem 30 kč, takže paráda. Já si plánuji koupit všechny a ozkoušet je, protože mě tahle značka opravdu překvapila!

Freeman okurková maska

+
 cena
slupovací 
+ vyčistí pleť
+ hydratuje

rychle schne, musíte rychle nanášet

Máte zkušenost s touto maskou či jinou od Freemana? :) 

5 komentářů:

  1. Ahoj Denny, Freeman masku jsem měla tu modrou a na problematickou pleť byla úplně skvělá. Pamatuju, že když mi bylo asi 12 tak Freeman celkově strašně letěl jakožto značka :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Masky od Freemana mám v plánu vyzkoušet už někdy od podzimu, ale zatím jsem se k tomu nedostala - snad z příští výplaty! :D :))

    OdpovědětVymazat
  3. Very Nice and Informative Article. Share something on Hard Tissue Microtome.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!