Posterstore.cz - zkrásněte si svůj interiér!

 Ahoj, vítám vás u dalšího článku. Venku se nám konečně dělá krásné počasí, už to bylo třeba! V dnešním článku bych se vám ráda pochlubila s něčím, z čeho jsem v poslední době nejvíc nadšená! Dostala jsem nabídku na spolupráci od e-shopu Poster Store , kde už z názvu vyplývá,  že se jedná o e-shop, kde jsou plakáty.  A ne jen nějaké plakáty, ale přímo úžasné! Ještě tedy na e-shopu můžete vybírat z několika nádherných rámů, ale to uvidíte už za chvíli. Mě se tedy nejvíce líbily zamilované plakáty, které bych si nejraději vzala všechny. Opravdu, strávila jsem na tomto e-shopu pár hodin a bylo pro mě hrozně těžké vybrat si jen pár obrázků, protože musíte uznat, že všechny jsou úplně dokonalé. Ne vždy se stane, že je všechno v mém vkusu a tady tomu opravdu tak bylo. Bohužel mám malý pokojík, takže i kdybych si vzala všechny, neměla bych je kam dát :(. 

Jelikož jsem měla v hlavě myšlenku předělat si pokoj (tedy hlavně 1 zeď, která se mi nelíbila) už asi rok, ale nikdy jsem nebyla schopná to zorganizovat, tak potom, co mi přišly domů tyhle nádherné kousky jsem se do toho vrhla a za pár dní jsem měla hotovo. Jsem za to neskutečně ráda! Dám vám tady fotku před a po. Před tím vším jsem měla na zdi nalepené fotky ve formě srdíčka a nějaké nálepky. Bohužel naše zeď není nijak kvalitní a po sloupání fotek se ze zdi sloupe omítka a byly tam fleky. Takže sádrování, penetrování a malování bylo na řadě. Díky bohu mi s tím pomohl přítel, protože jsem to nikdy nedělala.. :) Takže přikládám fotku před: 


Jak vidíte, opravdu to moc hezké nebylo (no dělala jsem to když mi bylo asi 14 let :) ) a zeď nebyla vůbec bílá. Díky této spolupráci jsem se do toho konečně pustila a teď mám svůj vysněný pokoj! Fotku vám přidám za chvíli, nejdřív vám trošku o produktech a e-shopu něco napíšu. Jak už jsem psala, nemohla jsem vůbec vybrat. Chtěla jsem to ladit do holčičího stylu a trochu do růžovo-zlata, protože můj pokoj je celý bílý a mám zde růžovo-zlaté doplňky. A to se mi taky podařilo!


TADÁÁ! Jsem z toho hrozně moc nadšená a můj pokoj úplně prokoukl! Jak vidíte, vybrala jsem si 3 plakáty a obrazy ( ještě jeden menší, ten vám ukážu za chvíli). Věděla jsem, že chci něco, co se týká beauty a kosmetiky, protože mě to charakterizuje. Proto je první štětec od makeupu, to se mi hrozně líbilo! Doprostřed jsem chtěla dát nějaký motivační citát, těch mám v pokoji taky spousty a hrozně se mi to líbí. A abych ještě trochu ladila do růžova, vybrala jsem si tuhle krásnou Eiffelovku, která je zakrytá růžovými kvítky. Obrazy po stranách jsou v měděném rámu a nádherně se to sem hodí, nechtěla jsem to všechno černé, to je takové obyčejné. Tohle působí moc luxusně! A citát veprostřed je v klasické černém rámu. Vše je ve velikosti 30x40. Je to opravdu okouzlující a kvalita je výborná.


Ještě jsem si tedy vybrala tento malý plakátek s Marylin Monroe, který mě zaujal, ale bohužel ještě nemá své místečko, ale už to vymýšlím! Všechny plakáty jsou opravdu pevné a kvalitní a o rámečkách ani nemluvím, jak jsou skvělé! Pokud se někdo taky chystáte předělávat místnosti, určitě vám doporučuji tento e-shop, kde si každý vybere a váš interiér to opravdu moc zdokonalí! Plakáty mají stovky motivů. Najdete zde i  inspiraci, jak plakáty kombinovat a jak najít tu správnou harmonii mezi motivy. Navíc dřevo použité pro plakáty pochází z lesů, které splňují nejvyšší ekologické a sociální standardy, takže zajišťují šetrnost k životnímu prostředí. Plakáty se tisknou ve Švédsku, ale i tak bylo doručení opravdu rychlé! A každé úterý je nová kolekce, takže pokud jste něco nenašly, určitě se to na e-shopu brzy objeví.

Navíc mám pro vás slevu 35% na všechny plakáty! (neplatí pro kategorii Kolekce umělců a rámečky) , která platí do 5.6. a kód je denisse35 ! :) 

Dejte mi vědět do komentářů, jak vás e-shop zaujal! :) 





5 komentářů:

  1. Tak ta předělávka se teda fakt povedla, stěna úplně prokoukla!! :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. Plakáty mají opravdu nádherné, hned bych si mezi nimi vybrala! :)

    OdpovědětVymazat
  3. "
    Greetings from Tropika Club Magazine.

    Tropika Club Magazine is your leading online magazine for the discerning male and female Singaporean. We cover various topics of interest, ranging from beauty and vogue for her, and grooming and style for him, as well as city and destinations and top picks. To learn about Tropika Club's Search Directory for Beauty and Wellness Services, please click on this link

    Check out some of our articles below; they are a good read:

    1. Mole Removal and Where to Get it Done in Singapore

    2.""Don’t be a Covidiot

    3. BB Creams vs CC Creams: All You Need to Know

    4. Top 10 Hair Removal Salons In West Of Singapore

    5.Your All-in-One Singapore COVID-19 Finance Aid Package"

    OdpovědětVymazat
  4. Tu Eiffelovku si oblíbilo tolik blogerek :) Mám ji také a je nádherná! Jinak celkově pěkný výběr.

    Somethinghibgbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!