Dermacol Makeup Base

Ahoj, vítám vás u dalšího článku. Když se chystáte někam na nějaký ples, do divadla, či kamkoliv jinam, určitě chcete , aby vám vaše líčení vydrželo. (Doufám, že už někam brzy vyrazíme..) Na to je super pomocník báze pod makeup. Můžete jí však použít jen pod korektor, jako já . O této od Dermacolu jste už určitě slyšeli, je hodně známá . Já ji mám v tom menším balení a dneska vám o ní řeknu pár slov :) Mám doma 2 - jedna je na rozjasnění a o té druhé je dnešní článek. Určitě ale chystám recenzi i na rozjasňující bázi, protože mi vyhovuje malinko více. :)

Dermacol Satin Make-up Base

Dermacol Satin Base

První, co bych podotkla je, že báze je opravdu vyhlazující. Máte po ní tak hebkou, krásnou pleť, že jsem se až divila, co takový gelík dokáže. Má průhlednou konzistenci, což mi vyhovuje více, než zabarvené báze. Přijde mi že báze i zahladí póry a celkově tu pleť sjednotí. 
Má příjemnou vůni, parfemace není nijak extra závadná . Zdálo se mi to jako malé balení (15ml), ale stačí jednou pumpnout a máte požadované množství na celý obličej. Nesmíte to s tím moc přehnat, stačí opravdu malá kapička na celý obličej, jinak je potom až moc lepkavý.
Po aplikace se klasicky po chvilce nanáší makeup/korektor , tak jak jste zvyklí . Makeup nezalézá do vrásek ani do pórů , ani se neslévá a taky mnohem déle vydrží.

Doporučila bych ji na sušší, ale i smíšenou pleť .

+ vyhlazuje
+ konzistence
+ prodlouží výdrž makeupu/korektoru
+ více velikostí produktu
- nic

Hodnocení : 10/10

Dermacol Makeup Base


Bázi můžete sehnat ve velikostech 10 ml, 20 ml a 30 ml . Dostupná je všude, já mám z Notino.cz, kde stále probíhají nějaké slevy, takže je výhodné to sledovat!

Používáte báze pod makeup (korektor) ? Znáte tuto od Dermacolu? :) 

7 komentářů:

  1. Taky jsem tento používala a byla jsem s ním spokojená zkouším ještě jiné, ale jak to tak vidím k tomuto se opět vrátím. ♥

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, znám ho opravdu dlouho, měla jsem celé balení jednou, ale dala jsem ho pryč, v té době jsem ještě neměla suchou pleť. Nyní bych vyhlazení potřebovala jako sůl, ale mám Benefit The pore P. a ani ten nepoužívám..., obávám se, že bych se "nedonutila". Trochu se bojím zanášení póru.
    Prima den přeji. ☺
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  3. Produkt nemám vyzkoušený, ale už několikrát jsem po téhle bázi pokukovala - snad se odhodlám také vyzkoušet. :D :))

    OdpovědětVymazat
  4. Tuto bázi jsem před pár lety používala, byla fajn :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  5. Tuhle bázi jsem kdysi měla a pleť jsem měla vyhlazenou. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!