MAC Pudr

 Ahoj, vítám vás u dalšího článku. Doufám, že se máte dobře a že nějak přežíváte tuto situaci, která se díky Bohu trochu zlepšuje - už se nám otevírají kadeřnictví a různé služby (juchů, kdo taky míří ke kadeřnici a na nehty jako já? :) ). Ještě se moc těším na restaurace a kina, co vy?

V dnešním článku budu recenzovat pudr od Macu. Nedávno jsem tu měla recenzi na rozjasňovač od Macu, který se stal mým favoritem. Ještě jsem chtěla zkusit pudr, který je také velmi dobře recenzovaný a celkově mi teď nějak značka MAC přistála k srdci. Mám ještě plno produktů, které bych chtěla zkusit, tak snad v co nebližší době. :) 

MAC Pudr

Nejvíce se mi líbí ty luxusní obaly - sami musíte uznat, že matná černá barva je prostě úchvatná a působí to luxusně. Už jen proto jsem ho chtěla mít ve své sbírce! Navíc dorazil v pěkné krabičce. :) Balení je pevné a kvalitní, vevnitř je i fajn zrcátko, které se nikdy neztratí a je to super na cestování. Pudr mám v tom nejsvětlejším odstínu a i tak bych teď brala trochu světlejší, protože v jsem opravdu vybledlá, ale není to nějaký velký rozdíl. Je pěkně pigmentovaný a vůbec nepráší, což je určitě výhoda. Pudr krásně zmatní a pleť vydrží několik hodin matná, je však ale třeba po pár hodinách znovu zapudrovat, jako u většiny pudrů. (Hlavně já mám mastnou pleť). V popisku produktu píší, že má pleť i rozjasnit, což mi moc nepřišlo, ale zkusím se na to příště víc soustředit a třeba si nějakého menšího rozjasnění všimnu :). Mám ho ze stránky Notino.cz , kde ho seženete za 943 korun, což není úplně málo, ale pokud chcete na svojí pleť dávat nějaký kvalitní produkt, tak určitě nešetřete. :) 

MAC Pudr

+ krásné luxusní balené

+ zrcátko

+ výběr z více odstínů

+ pevné kvalitní balení

+ zmatní pleť

- vyšší cena


Máte zkušenosti s produkty od značky MAC? ?:) 

3 komentáře:

Děkuji za vaše krásné komentáře!