Elnino.cz - Ardell umělé řasy

Ahoj, vítám vás u dalšího článku! Doufám, že se máte dobře a užíváte si krásné slunečné dny jako já. Dnešní článek bude takový porovnávací, protože tu mám 3 různé umělé řasy od značky Ardell. Všechny mám z e-shopu parfemy-elnino.cz , kde najdete i spoustu dalších. Umělé řasy nosím celkem často, ale poslední dobou mě omrzela aplikace s lepidlem a chtěla jsem zkusit něco nového. Proto tu mám magnetické řasy ( k nim i magnetickou linku), dále aqua řasy - to je pro mě úplná novinka, nevěděla jsem vůbec že něco takového je na trhu, a pak tu mám i obyčejné řasy, které se aplikují. normálně lepidlem (to jsou moje nejoblíbenější, Wispies od Ardell). Byla jsem na to opravdu zvědavá, jaký typ mi bude nejvíce vyhovovat a co mi půjde nejlépe nanášet. Tak se jdeme postupně podívat na všechny. :) 

Začala bych asi těmi, které už mi jsou známé a které používám docela často. To jsou Ardell Wispies - klasické řasy, které se nanášejí s lepidlem na řasy. Tyhle mém z této řady asi nejraději, jsou pěkné výrazné, ale nic přehnaného. Na oku mi drží pěkně, jsou akorát dlouhé a nemusím je nijak upravovat. Vydrží mi vždycky dlouho, což je super, protože například levnější řasy od jiných značek jsou po pár použitích zničené. Za mě tedy tyhle zatím vedou!

Jako další tu mám ARDELL MAGNETIC NAKED LASHES 422  , tedy magnetické řasy. Kdo o nich slyšíte poprvé, jde o řasy, které se nelepí klasicky lepidlem, ale nanášejí se na magnetickou linku, kterou si předem namalujete. Už jsem jednou něco takového zkoušela a docela mi to vyhovovalo, až na to, že mi pak linka nešla moc odlíčit a štvalo mě, že ta linka nejde udělat tenká. Dostala jsem k nim ještě linky od stejné značky. Trochu jsem se bála, protože s nanášením gelových linek zkušenosti nemám , mám doma jen tekuté linky a linky v peru. Nakonec to byla docela hračka a překvapilo mě, že mi s tím jde udělat tenoučká linka. Chvíli jsem nechala linku zaschnout a pak jsem aplikovala tyto řasy. Pro začátečníky je to pecka! Linky si tam jen lehce přiložíte pinzetkou a oni se hned chytnou, nemusíte to tam nějak štělovat jako s lepidlem. Aplikace je opravdu jednoduchá a zvládne to každý. Držely mi dobře celý den a dolů šly ještě líp, jen je lehce sundáte a pak odlíčíte linku, která šla dolů velmi dobře. Co se týká řas, brala bych trochu výraznější, ale pro někoho, kdo má rád přirozené je to určitě super. Takže mě moc překvapily a palec nahoru!

Jako poslední. pro mě úplná novinka jsou Ardell Aqua Lashes . Na ty jsem se těšila úplně nejvíce, protože to zní hrozně lehce - aplikace pomocí vody. Navíc jsem o tom nikdy neslyšela a zajímalo mě to a řasy vypadají nádherně - jsou krásně husté a dlouhé, něco pro mě. Píší, že pásek stačí namočit na pár sekund do teplé vody a pak jen přiložit. Říkala jsem si, že to není možné, aby to drželo, a ono ano! Držely jako přibité. Navíc ta aplikace? Nic snadnějšího jsem snad nezažila, takže znovu, pro holky co nemají zkušenosti s řasy, úplná ideálka na začátek. Akorát co mě jediné mrzí, řasy jsou jen na jedno použití , což je velká škoda :( Myslím, že jsem je měla naposled, protože je pro mě škoda dávat 130 kč za řasy na jedno použití. Ale zas, pokud mě bude čekat nějaká událost, tak si je koupím, protože je mám ozkoušené a jsou super.


Za mě tedy vůbec nevím, jak bych shrnula pořadí. Na prvním místě jsou pro mě asi Aqua Lashes, i když je škoda, že jsou na jedno použití, na druhém místě Magnetické řasy - snadná aplikace, akorát bych preferovala hustější a výraznější, a na třetím místě klasiky Ardell Wispies, na které sice nedám dopustit, ale bohužel mě nebaví aplikace s lepidlem a ne vždy se mi to povede, tak jak má.

Dejte mi vědět, zda máte s nějakými zkušenost a jaké používáte! :) 

2 komentáře:

  1. Skvělé hodnocení, tahle recenze se mi hodí, jelikož o koupi podobných řas už dlouho uvažuji. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkná recenze. Já bych někdy zkusila, ale zatím je nemám kam vynosit, když je všechno ještě tak nějak omezené..

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!