Maybelline SuperStay tekuté rtěnky

Ahoj, vítám vás u dalšího článku. Jak si užíváte léto? Já zatím parádně, už mám za sebou pár výletů a pár ještě před sebou, na které se hrozně těším! Akorát mě štve to počasí, které se furt střídá a není to typické letní vedro. Jsem z toho trochu nastydla a posledních pár dní ležím doma, ale to mi vůbec nevadí, odpočinek už to chtělo a užívám si ty bezstarostné dny které jen tak můžu proležet doma. Jen doufám, že to není nic vážnějšího, o víkendu mě čeká dvoudenní výlet do Prahy a to musím být fit! Taky už nemám na co koukat, tak dávejte do komentářů typy na seriály a filmy :D . 

V dnešním článku bude konečně dekorativní kosmetika - jelikož je léto tak ujíždím na rtěnkách a užívám si jejich nošení. Konečně se roušky nemusí nosit venku a můžeme si rtěnky nosit jak chceme. Jen s těmi vnitřními prostory je to horší, ale dneska vám dám typ na dlouhodržící rtěnky, které přežijí i respirátor a ani se nehnou!

Když jsem jednou koukala na slevy na Notino.cz , zaujaly mě tyto rtěnky od značky Maybelline - tekuté matné, přímo pro mě, jiné rtěnky už nenosím. Zkusila jsem je dát do košíku a byla to ta nejlepší věc, kterou jsem mohla udělat! Tyto rtěnky jsou momentálně moje nejoblíbenější a nosím je skoro denně. Jak odstíny (které jsem opravdu trefila, moje oblíbené barvy, uvidíte níže na fotce), tak příjemností, parfemací i výdrží - prostě vším mě uchvátily. Jedna je v odstínu nude, jedna trochu do fialova. Nude rtěnka je opravdu na každodenní nošení, ale to i fialková, není vůbec nějak extravagantní, naopak, přirozená.



Maybelline SuperStay
Maybelline SuperStay Matte Ink

Mají příjemný aplikátor, kterým se rtěnka opravdu pohodlně nanáší a jde to velmi lehce. To mám u těchto tekutých rtěnek ráda, dostanete se všude do všech koutů, ne jako s klasickou rtěnkou. Mají i příjemnou parfemaci, nic co by vám smrdělo nebo bylo nepříjemné na rtech. Dostupných je přes 20 odstínů, což je pecka! Pro mě bylo velmi těžké vybírat odstín, ale jsem ráda, že jsem se trefila a barvy mi sedí. Určitě chci ale vyzkoušet další a další. A co se týká výdrže - to je ta největší pecka! Rtěnky se ani nehnou, můžu mít na sobě respirátor, můžu pít, jíst a stále drží na místě. To asi očekáváme od rtěnky nejvíce - aby držela. Tyto to splnily a přesunuly se tak do mých favoritů. Občas je i těžké je odlíčit, jak drží :D

Maybelline SuperStay

+ cena 
+ výdrž !
+ aplikátor
+ odstíny
+ všechno!!


Co říkáte na tekuté rtěnky od Maybelline? :)

4 komentáře:

  1. Tieto matné rúže som ešte stále neskúšala a to som na ne počula super recenzie a tvoja nie je výnimkou. Musím povedať, že som si celkom odvykla nosiť rúže keď sme museli mať všade rúška.


    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  2. Mám doma tři tyhle rtěnky a fakt největší problém je odlíčit je obzvláště z okrajů rtů :-D Jeden odstín jsem odhadla blbě, ale ostatní dvě jsou parádní!

    OdpovědětVymazat
  3. Jeden z odstínů z téhle řady mám doma a drží opravdu skvěle, jen je škoda, že mi rtěnka trochu vysušuje rty. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!