Garnier Pure Micelární Voda

 Ahoj, vítám vás u dalšího červencového článku. Přijde mi, že ten čas letí jako voda. Už mám za sebou přes měsíc prázdnin (měla jsem je delší, kvůli maturitě) a hrozně to uteklo, zároveň mi přijde, že jsem skoro nic neudělala. :D Taky se mi krátí čas do nového života v novém městě na nové škole, no, moc se mi nechce, ale co se dá dělat. Budu se snažit si ještě užívat čas doma. Doufám, že si užíváte volna a slunečných dnů - v poslední době jich moc nebylo a to mě taky štve. Dnešní článek bych věnovala mému novému objevu. Klasicky ode mě znáte červenou micelárku od Garnier , kterou už používám léta. Když jsem si objednávala nové produkty na Notino.cz , zaujala mě tato Garnier Pure Micelární Voda . Popravdě jsem ji viděla poprvé a byla to pro mě novinka. Používám micelárky jen od Garnieru, červená je klasika a taky jsem zkusila tu růžovou s růžovou vodou - obě jsou super a vyhovují mi, neměnila bych. Říkala jsem si, že je ale čas na změnu a když má moje oblíbená značka více variant, proč to nevyzkoušet. 

Garnier Pure micelární voda

Účinky: čistí pleť, nedráždí pleť a zklidňuje ji, dodává pleti svěžest, zanechává pleť hebkou a vláčnou zmatňuje pleť, je oftalmologicky a dermatologicky testována 
Složení:  micely – aktivní částice, které na sebe vážou nečistoty 
Typ pleti: Micelární voda je vhodná pro citlivou, mastnou a smíšenou pleť.

Věděla jsem, že bude určitě fajn a že se nestane aby mi neseděla. Měla jsem pravdu - jako vždy, Garnier v oblasti pleťové péče prostě válí. Nejen, že ty obaly jsou roztomilé (nebo se to zdá jen mě? :D), praktické a i v menším balení, ale i fungující. Micelárka má příjemnou parfemaci, nic, co by vás dráždilo nebo bylo nepříjemné. Pleť je po ní opravdu pure - nejen, že krásně vyčistí (stačí pár odličovacích tamponků), ale pleť je po ni taková hebká a vláčná, přesně, jak píší. To jsem vůbec neočekávala, ale opravdu plní svůj účel. Navíc ji testuji něco málo přes měsíc a koukněte, skoro neubyla. A za ty peníze? To je must have! 

+ čistí

+ pleť je pak hebká a vláčná

+ zmatňuje

+ cena

+ dlouho vydrží


Máte rádi micelárky od Garnier? :)

3 komentáře:

  1. Presne túto micelárku som si akurát kúpila aj ja a musím povedať, že je vážne super. Garnier micelárky jednoducho vie!

    xx Alexandra z 𝕄𝕊 𝔸𝕃𝕎𝔸𝕐𝕊 𝕃𝔸𝕋𝔼 / INSTAGRAM

    OdpovědětVymazat
  2. Momentálně mám micelárku od Nivei, ale ráda po spotřebování vyzkouším tuto. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!