Weleda Mandlová péče a krém

 Ahoj, dnešní článek bude se značkou Weleda. Je to pro mě celkem neznámá značka, jsou to moje první 2 produkty. Četla jsem plno chvály a líbila se mi složení produktů a obaly, takže jsem byla zvědavá :) Doma moc přírodní kosmetiky nemám (skoro žádnou :D), tak jsem to chtěla vyzkoušet a kdo ví, třeba u toho zůstanu :) 

První produkt je z Mandlové péče pro citlivou pokožku , konkrétně sprchový gel ( 200 ml )
POPIS PRODUKTU :  Jemný sprchový krém vyvinutý speciálně pro potřeby citlivé pokožky. Šetrně myje jemnými rostlinnými tenzidy a pečuje o pokožku již během sprchování. Díky obsahu bambuckého másla pomáhá pokožku zvláčňovat a vyhlazovat. Působí na obnovu lipidů a tím pomáhá udržovat hydrataci pokožky v rovnováze.

Sprchové gely vybírám docela náhodně, nepotřebuji nějaké extra. Hlavní je, aby hezky voněly a pěnily :D Nejradši mám krémové sprchové gely, což tento splňuje. Opravdu voní po mandlích, úžasná vůně, která provoněla celou koupelnu! Vůbec nedráždí a nevysušuje. Jsem s ním spokojená a jsem ráda, že jsem ho mohla vyzkoušet. Jediné mínus je cena, 200 kč bych asi za sprchový gel normálně nedala.. Ale někdo, kdo to potřebuje protože má například citlivou pokožku, tak proč ne, zas takový přepal to není. Značku Weleda seženete na Notino.cz . 

Weleda mandlová péče

Druhým produktem je měsíčkový pleťový krém. Krém je nejspíš pro hodně citlivou pleť, to já nemám, ale i tak mi byl příjemný, jen ho nejspíš podaruji někomu, kdo má tento typ pleti, aby mu fungoval více. Já si přeci jen vystačím s obyč krémem :) . Opravdu nádherně voní, to se musí nechat! Je celkem hutný, hůř se roztírá, to mi na něm vadilo asi nejvíce, jsem zvyklá na takové až gelové krémíky, tohle byl úplný opak. Mám i radši, když se krém hned vstřebá. Ale opravdu, pro někoho, kdo má suchou a citlivou pleť je to super - krásně hydratuje a tu vůni jsem cítila opravdu dlouho.

Weleda měsíčkový krém

Celkově mě značka Weleda nenadchla ani neurazila, takový průměr, asi budu zkoušet další a další přírodní značky, třeba najdu něco wow u čeho zůstanu. Jinak pokud hledáte takovéhle produkty, tak vám tuto značku mohu doporučit, byla to příjemná změna. :) 

Máte zkušenosti se značkou Weleda? :) 

2 komentáře:

Děkuji za vaše krásné komentáře!