Mary Lou Manizer

 Ahoj! Jak se máte? Já špatně, jelikož nám končí léto a s ním i prázdniny :( Achjo, strašně rychle to uteklo, co myslíte? Musíme ještě využít těch pár slunečných dní a pak hurá do školy a do práce. Jako nejspíše poslední letní článek dnes bude o mém nejnejoblíbenějším rozjasňovači. :) Pohodlně se usaďte, udělejte nějaký (ještě) summer drink a jdeme na to.

Jako správná Beauty Bloggerka jsem musela vyzkoušet slavný a
opěvovaný rozjasňovač od theBalm - Mary Lou Manizer. Snad každý ho chválí a já se ke všem přidám, protože tento rozjasňovač je opravdu legendární. Byl to můj první produkt od theBalm a postupně se sbírka trochu rozšířila, protože jsem si tuhle značku oblíbila! V nabídce je ještě také Cindy Lou , který mě skoro vůbec nezaujal, takže si myslím, že se do mé sbírky nepřidá. Za to ale Mary Lou určitě nikomu chybět nesmí :) A na léto? Úplná bomba! Tohoto produktu si na vás všimnou i úplní neznalci kosmetiky, například kluci :D .

Mary Lou Manizer

Začala bych asi obalem, který každého zaujme. Miluju obaly od dvou značek a to od Benefitu a od theBalm. Vybrala jsem Mary Lou, protože mám raději zlatavé rozjasňovače, narozdíl od Cindy, která je spíše do růžova. Balení je krásně bytelné a pevné, i když se mi občas špatně otevírá. Má i velké zrcátko, ve kterém se v pohodě nalíčíte. Barva je nádherná - krásný zlatavý odstín se třpytkami, který sluší snad všem. Je opravdu hodně pigmentovaný, což mě osobně nevadí, protože dokáže vytvořit něco úžasného. Kam se hrabou ostatní rozjasňovače?  Určitě jde využít i jako oční stín. Vůbec nepráší a je jemně namletý. Už v něm mám díru! :D A to se mi u rozjasňovače ještě nikdy nestalo. To abych kupovala za chvíli nový!! Používám ho opravdu skoro každý den. I když je nekonečný a vydrží oopravdu dlouho :) Dřív jsem rozjasňovač vůbec nepoužívala, ale dnes si bez něj neumím představit den. Krásně vás rozjasní a všechnu únavu odebere. Je tedy o něco dražší, ale tahle investice se opravdu vyplatí. Já ho aplikuji na lícní kosti a pod obočí, také do vnitřního koutku oka, což vám krásně rozjasní pohled. Můžete ho nanést prsty nebo nějakým menším štětcem. Je bez parfemace a celý den vydrží jak přibitý !! Pokud hledáte opravdu kvalitní rozjasňovač, s tímto nesáhnete vedle :) Mary-Lou Manizer jsem sehnala na  Notino.cz za  :) 

Mary Lou Manizer



+ úžasná pigmentace
+ krásný , bytelný obal
+ zrcátko 
+ zlatavý odstín vydrží celý den

- nic! :) jen vyšší cena

3 komentáře:

  1. Ahoj, rozjasňovač z beauty sféry určitě znám, ale ještě jsem s ním neměla čest. Z hlediska uskladnění a převozitelnosti dávám přednost paletkám, kde najdu rozjasňovač, bronzer, ale i tvářenku.

    OdpovědětVymazat
  2. Zaujal mě už jen díky svému designu! :D

    OdpovědětVymazat
  3. Very Nice and Informative Article. Share something on Rotary Microtome.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!