EOS krém na ruce

Ahoj , dnes jsem si připravila recenzi na můj oblíbený pink letní produkt -  krém na ruce od značky EOS. Tato značka je známá hlavně svými balzámy na rty ve tvaru vajíčka, které mě osobně moc nenadchly. Před časem jsem ani nevěděla, že mají v sortimentu i krémy na ruce. Samozřejmě mě opět učarovaly svým praktickým vzhledem a roztomilostí. Na výběr jsou myslím 3 druhy : zelený, modrý a růžový, který mám já. Určitě ale nezůstanu jen u jednoho, protože je naprosto úžasný.

Složení :
bambucké máslo - vyživuje ruce do hloubky
aloe vera, oves a antioxidanty - zajištují pokožce rukou krásu, měkkost a hebkost

EOS krém na ruce

Kémy na ruce používám spíše v zimě, ale protože je tento opravdu jemný a není vůbec hutný, dá se použít i teď v létě. Co je na tomto krému nejlepší? ÚŽASNĚ VONÍ! Ta vůně je neskutečná. Krásná, jemná, sladká, jarní. Opravdu mě mile překvapila a kam se za ní hrabou se svojí parfemací balzámy. Po použití krému máte opravdu jemné a hydratované ruce. Vůně vydrží opravdu dlouho. Navíc nezanechává mastný film. Tento krém nosím jen v kabelce, protože se tam akorát vejde a je skladný a praktický. Stačí ho opravdu trošičku na celou ruku, takže vám vydrží dlouho. Krém má z 97% přírodní složení a značka EOS se netestuje na zvířatechEOS BERRY BLOSSOM  seženete na Notino.cz , kde si můžete vybrat z více "Příchutí" :)
Určitě bych ho doporučila pro ty, které nejsou na krémy na ruce moc náročné, jako já :) Kdo má sušší ruce, nejspíš mu vyhovovat nebude, to bych volila nějaký hutnější.

EOS krém
+ hydratuje
+ úžasně voní
+ balení
přírodní
+ není mastný

- nic 

Máte rádi EOS krémy na ruce? :) 

2 komentáře:

  1. Ahoj Denčo, EOS jsem zkoušela jenom balzámy a hrozně se mi líbil ten citronový, teď mám doma tmavě růžový tuším, že pomegranate. Zrovna ho mám kdesi založený ani nevím kde

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle jsem jednou zkoušela a perfektně hydratuje, navíc krásně vypadá. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!