Řasenky Devilasha a False Lash

 Ahoj! Vítám vás u dalšího záříjového článku - který se bude týkat mých momentálně 2 nejoblíbenějších řasenek - První z nich je Devilash od značky Dermacol, kterou mám nověji . Druhá řasenka je False Lash Wings Sculpt od značky Loreal, kterou už mám delší dobu. Obě tyto řasenky se zařadily mezi mé oblíbené - používám je teď nejvíce a když chci docílit perfektních řas, zkombinuji právě tyto dvě. Myslím si, že je budu používat ještě dlouho, protože jsem zatím nenatrefila na stejně dobré, a to nové řasenky testuji celkem často. Tak se asi vrhneme na jednu po druhé, co myslíte? :)

Devilash a False Lash

První začnu tedy False Lash Wings Sculpt od značky Loreal Paris . Jak jsem psala , vlastním jí už déle, takže jsem jí mohla více prozkoušet. Padla mi do oka hned, díky jejímu kartáčku který mi vyhovuje - není tak velký a krásně s ním nařasím i dolní řasy. Navíc hodně zahušťuje - což od řasenky očekávám nejvíce. Samozřejmě taky prodlužuje řasy, ale tuhle funkci plní víc kolegyně Devilash. Takže společně tvoří dokonalou kombinaci.
Navíc jsem se také zamilovala do obalu, který je modro-stříbrný. Řasenka je ze začátku hodně mokrá , takže je třeba počítat s tím, že trochu může slepit řasy - ale to většinou každá řasenka.
Výdrž perfektní - drží do večera a krásně se pak odličuje. Nemám žádné výtky, jen je trochu dražší , ale to Loreal bývá. Na Notino.cz jsou na ní často slevy, kde jsem jí pořídila i já.

Jako další řasenka je Devilash - určitě ji budete znát, je celkem proflákla. Strašně se mi líbí její název a balení . Miluju tyhle originální produkty! Jak si můžete všimnout, má úplně jiný kartáček - mnohem větší a hustší . Také zahušťuje, ale né tolik jako předchozí řasenka, spíše prodlužuje . Řasy i hezky odděluje, nebyla na začátku ani tak mokrá. Na dolní řasy je pro mě moc velká, takže tuto funkci plním s False Lash . Výdrž je také dobrá, ale občas jsem si povšimla, že se mi hodně ztrácí nebo drolí, ale to bylo možná teď tím obdobím nachlazení, rým atd. Ještě ji chci více protestovat, ale mezi oblíbence jsem jí prostě dát musela. Ještě bych chtěla vyzkoušet její sousedku Angellash, tak snad brzy! :) Jako jediné mínus bych ještě podotkla, že celkem rychle vysychá. 

Devilash a False Lash

+ krásné obaly
+ plní funkci zahušťování i prodlužování řas
+ nerozmazávají se


Jaké jsou teĎ vaše oblíbené řasenky? :) 


2 komentáře:

  1. Ahoj, super článek já zrovna zkouším pokaždé novou řasenku a teď mám zrovna nějaký slabší kousek. Dermacol jsem už v ruce neměla dlouho a právě jejich Devil a Angel jsou fakt profláklé. Nicméně z Dermacolu ti můžu fakt doporučit Mega Lashes a z Loreálu Air volume. Jsem ráda, že zase píšeš takhle víc

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tu DevilLash bych moc ráda zkusila, podle kartáčku by mi určitě vyhovovala. :))

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!