Česká značka Astrid - Ano nebo ne?

 Ahoj, v dnešním článku se budu zabývat českou značkou Astrid, kterou určitě všichni znáte od svých maminek a babiček, protože je na trhu už opravdu dlouho. Já jsem tedy od Astridu ještě nikdy nic nezkoušela a zjistila jsem, že mám doma pár produktů schovaných v šuplíku. Asi jsem neměla potřebu je otevírat, ale myslím, že by to byla velká škoda! Tak mě rovnou napadl i článek, myslím, že by to mohlo být zajímavé, když je to zas něco jiného. :) Českou značku Astrid najdete například na mém oblíbeném e-shopu Notino.cz

Astrid

První článek se bude věnovat pleťové kosmetice.Mám tu  krém, odličovací mléko a čistící pleťovou vodu, a to všechno určené na normální/smíšenou pleť . Ještě mám doma pár opalovacích produktů, ale ty si nechám na léto.. :) 

První pleť čistím odličovacím mlékem. Všechny produkty mají příjemnou parfemaci, takže je to odličování příjemné. Toto mléko pleť zanechá opravdu svěží , vyčistí decentně , takže je pak opravdu potřeba pleť dočistit. Je hodně lehké, což je lepší než nějaká moc hutná mléka, podle mě.

Astrid

Pak tedy dočistím čistící vodou, která má podobnou parfemaci. Stačí kápnout pár kapek na odličovací tamponek a krásně pleť vyčistí. Pak už není potřeba používat jiné odličovače :) . Už ji testuji měsíc a skoro nic neubylo.

Poslední krok je krém, který mě oslovil asi nejvíce. Parfemace je opět příjemná, krém je velmi lehký a krásně osvěží a projasní pleť. Množství toho krému v tom balení je opravdu hodně, takže vám dlouho vydrží, na pleť stačí opravdu malé množství.

Astrid

Celkově jsem moc spokojená, produkty se mi líbí i balením, určitě bych si je sama v drogerii také koupila. Značka Astrid u mě co se týče pleťové kosmetiky opravdu zabodovala, a cenově je opravdu dostupná, takže všem moc doporučuji. Občas je třeba udělat změnu a kouknout i na naše české super produkty! Co do mého košíku přijde příště je rozhodně tento roztomilý balzám na rty s jahodovou příchutí :).

4 komentáře:

  1. Astrid jsem dříve používala celkem pravidelně, hlavně díky cenové dostupnosti a nebyla to vůbec špatná značka. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, Notino je i můj oblíbený e-shop s kosmetikou a hlavně parfémy. Astrid příliš prozkoumaný nemám, ale zatím, co jsem zkoušela z růžové řady pleťovou vodu - byla super, i dvoufázový odličovač byl fajn, takže za sebe mohu hodnotit pozitivně. Krémy zatím ozkoušené nemám. ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, od Astridu nedám dopustit na jejich micelární vody hlavně si kupuju tu růžovou nebo modrou. Zkoušela jsem i odličovací olej, ale já mám dost sklony k ucpávání pórů, takže ten mi nesedl. Opalovací produkty byla vůbec první věc s kterou jsem od nich přišla do kontaktu už jako dítě, stejně tak takový ten jejich malý balzám na rty. Nedávno jsem měla i tělové mléko s bambuckým máslem, ale to mi tolik nesedlo, předtím jsem měla nějaké modré a to bylo mnohem lepší.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!