Posterstore.cz - oživení každé domácnosti

 Ahoj, vítám vás u dalšího článku. Doufám, že se máte pěkně a moc vás nestresuje škola. Mě teď začal první semestr a musím opravdu říct, že je to fuška :D. S tím se pojí moje nová životní etapa - život na vysoké škole. Jako malá jsem si to vždycky vysnívala a představovala si to jako v amerických filmech. No co si budeme, tak jednoduché to není :D. Jelikož jsem z malého města, moje cesta směřovala někam jinam a dál - do velkoměsta, na které jsem nebyla zvyklá celý život. Těšila jsem se a i si to momentálně užívám, je to velká změna. No a co bydlení? Vždy byl můj sen mít vlastní byt, nejlépe s nějakou kamarádkou a to se mi vyplnilo. Hodně dlouho jsem pracovala, abych ten sen pak mohla realizovat (samozřejmě i s pomocí rodiny!). Bydlíme tedy v 2+1 a každá máme svůj pokoj. Já odjakživa MILUJI vybavování pokoje, bytu.. Hrozně mě baví nakupovat nábytek, dekorace a ladit to. Takže jsem se do toho pustila. Můj pokoj byl prázdný a chtělo ho to nějak oživit. A zrovna v tu dobu mi napsala velmi milá paní z e-shopu Poster Store a já začala skákat radostí, protože tohle přesně můj pokojíček potřeboval! Strávila jsem opravdu hodiny nad výběrem, protože žasnu nad každým krásným originálním kouskem na tomto e-shopu. Bylo tedy opět těžké vybírat. 

V tu ránu mi vnuknul nápad a skočila jsem na kategorii Mapy a města . Proč? Miluji cestování (a hlavně moře) a chtěla jsem mít něco na co budu furt koukat a bude mě to motivovat. Tento rok jsem totiž chtěla letět s přítelem na Zakynthos, což je nádherný ostrov v Řecku. Bohužel to situace ohledně COVIDU nedovolila. Navíc opravdu miluju moře, mohla bych se na něj dívat každý den, ležet u něj, plavat v něm. Proto ty 2 obrazy ze strany - první Řecko, třetí prostě moře s plameňáky. Opravdu se mi to moc líbí a příští rok se tam určitě podívám! No a obraz veprostřed, opět Paříž. Další moje vysněné místo, kam bych se chtěla podívat. Pojala jsem to trochu motivačně a myslím, že jsem se i trefila a je to vkusné :) Všechno má Měděné rámy , protože se mi to jednoduše líbí a působí to na mě luxusně a je to takové holčičí. :)

Jako další jsem si vybrala něco menšího do kuchyně, jelikož je v ní taky tak smutno, jak je prázdná. Obě s kamarádkou milujeme kafe, takže mi bylo jasné, co by se mohlo hodit do kuchyně. Nechtěla jsem nic kýčovitého, jen něco obyčejného a jelikož miluju citáty, bylo mi hned jasné co vyberu. Plakáty v pokoji mám velikost 30x40, tohle je velikost 21x30. Ještě mám 2 plakáty navíc, protože se poprvé stala chyba a přišel mi jiný plakát, ale zákaznický servis to obratem vyřešil a přišel mi pak jako dárek další navíc. Takže jsem byla opravdu překvapená a mohu hodnotit jen kladně :) Jelikož na ně ještě nemám rámečky, tak si je ukážeme někdy příště!

But first, Coffee

Pokud vás plakáty zaujaly a chtěli byste nějaké domů, mám pro vás slevový kód!

DBEA35 - Platí od neděle 3.10. - 9.10. Je to sleva 35 % na všechny plakáty (neplatí pro kategorii Kolekce umělců) Nelze kombinovat s jinou slevou.

To by bylo vše z dnešního článku. Doufám že jsem vás třeba trochu inspirovala k vybavení bytu různými obrazy a plakáty na zeď, já to hrozně miluju a podívejte, jak to vypadá nádherně! Ještě jednou moc děkuji e-shopu za možnost si opět vybrat z jejich nádherných kousků. :)



3 komentáře:

  1. Vybrala sis krásné plakáty, do interiéru se ti hodí a působí útulně. :) Poster store mají opravdu dokonalý výběr!

    OdpovědětVymazat
  2. Vybrala sis nádherné plakáty, úplně z toho cítím léto! :)

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. Vybrala sis skvěle. :) Taky mám od nich plakáty a jsem nadmíru spokojená.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!