Bourjois Healthy Balance Powder

 Ahoj, dneska bych vám ráda představila pudr od značky Bourjois. Tohle balení mám doma už celkem dlouho a mám pocit, že vyšla nová verze v podobě Healthy Mix. Nedávno jsem si vyklízela kosmetický stolek a přišla jsem na to, že mám plno kosmetických produktů co jsem nikdy moc nevyužívala a přišlo mi to jako škoda. Proto jsem se teď rozhodla dát všem šanci a udělat z toho aspoň články na blog. :)

bourjois pudr 

Po testování se zařadil se k mým nejoblíbenějším pudrům, dokonce předehnal i mého oblíbence Stay Matte od Rimmelu :) Odstín mám bohužel slouplý, ale mám myslím ten třetí nejsvětlejší. Bála jsem se, že mi nebude sedět, ale naopak. Pudr je strašně jemný, vůbec nepřáší a snadno se nanáší štětcem. Balení je bytelné, ale občas mi nejde otevřít :D Je se zrcátkem, což je velké + .

bourjois

Slibuje přirozené zmatnění , ne takové to až moc ale opravdu přirozeně. Musím říct, že i pěkně kryje, i když většinou u pudrů krytí moc nepotřebuji. Taky krásně voní,po ovoci, nic přehnaného. Sehnala jsem ho na Notino.cz , kde od této značky najdete spousty dalších super produktů.

Až mi dojde, určitě si ho znovu pořídím. Není vůbec drahý, a i kdyby, do kvalitních produktů na pleť si myslím, že by se mělo investovat. :) dámské šaty

+ přirozeně zmatní 
+ pěkné balení 
+ vůně
 + nepráší

 - nic

Vlastníte něco od značky Bourjois? :) 

3 komentáře:

  1. Vypadá dobře a je super, že umí zmatnit. Hodně pudrů to sice slibuje, ale efekt je opačný. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, vypadá opravdu dobře. Mě láká z této řady vyzkoušet makeup. Jinak bytelné balení u pudru je vždycky plus, přeci jen je to nejčastější produkt, co si člověk vezme s sebou na nějakou úpravu během dne a je tak na nějaké poškození, ošoupání nejnáchylnější

    OdpovědětVymazat
  3. Veľmi pekný púder. Ja s tejto značky nemám nič a ani som ešte nič netestovala.

    môj blog nájdeš tu>> DISCOVERINGGLAM

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!