Módní tenisky na Spartoo.cz

 Ahoj, vítám vás u dalšího článku. Doufám že se máte pěkně a užíváte si začínající podzim. Sice to ještě na podzimní počasí moc nevypadá - za to jsem ráda, protože mám raději teplo a nejraději nosím tenisky. Na podpatky ani zimní boty mě moc nevyžije. Proto jsem ráda, když je co nejdéle teplo a mohu je co nejvíce vynosit. Co vy, jaké jsou vaše preference? V dnešním článku se budu zabývat právě teniskami. Mám doma plno párů a jako velký milovník tenisek bych vám dnes chtěla doporučit e-shop, z kterého už jsem párkrát objednávala (právě i tenisky) a byla jsem moc spokojená. Jedná se o e-shop Spartoo.cz . Nikdy jsem neměla problém se zbožím a vždy mi bylo doručeno opravdu brzy. Na stránce se mi líbí, že je přehledná a je zde velký výběr, jak bot, tak oblečení nebo spodního prádla. Člověk se jde podívat na tenisky a skončí u mikin, taková klasika u nás, co holky? :D


Dneska jsem se ale opravdu snažila koukat jen na sekci Módní tenisky pro ženy . Nechtěla jsem, aby byl článek nekonečně dlouhý, proto jsem musela vybrat jen pár favoritů. Bylo to ale hodně těžké - na e-shopu je nespočet párů bot a značek, takže člověk opravdu neví, kam dřív koukat. Mezi mé oblíbené značky patří například Nike - jak můžete vidět, zvolila jsem 2 páry bot co mě zaujaly. První model jsou Nike Air Force, které mám ve svém wishlistu už déle. Líbí se mi, že jsou takové obyčejné. Mám ráda bílé boty ale jak všichni víme, dlouho bílé udržet nejdou, co mě na tom štve nejvíce a proto furt váhám s koupí. Druhé, model Tanjun - tyto boty mám už doma v černé barvě a nemohu si je vynachválit. Většinou v nich cvičím, jsou hodně pohodlné a příjemné na noze. Proto bych chtěla svou sbírku trochu více rozšířit jinými barvami.
Úplně první boty jsou trochu jiné - od značky Tommy Hilfiger. Nikdy se mi extra nelíbily, ale změnia jsem názor. Jelikož mám ráda když jsou boty vyšší a je zde menší platforma, boty se přidaly do mého wishlistu. Jsem celkem malinká a ráda si pár cm navíc přidám. Navíc se mi v těchto botech chodí mnohem lépe než v botech bez platformy. Jako poslední, klasické Conversky. Ty ve své sbírce ještě nemám a jelikož jsou všemi tak oblíbené, nesmím chybět a musím je také zkusit. Klasická barva černá, neurazí ani nenadchne.

Jaké máte ve svém wishlistu tenisky vy? :)



3 komentáře:

  1. Ahoj, aktuálně potřebuju posílit kategorii boty k šatům takže nějaké lodičky, mokasíny nebo balerínky. Každopádně na jaře bych si ráda koupila nějaké barevně neutrální Nike tenisky. Na podzim jsem si kupovala bílé, ale nakonec jsem je potřebovala na spinning a jsem líná je každý týden umývat, tudíž je mám jen do fitka

    OdpovědětVymazat
  2. Nike Tanjuny naprosto miluju! Potřebovala bych zrovna nové černé, dva páry jsem už nadobro prochodila. Ono se taky není čemu divit, když jsem v nich chodila nonstop. Teď jsem si koupila takové zlato-starorůžové a ty jsou taky dokonalé, ale bojím se, že si je ušpiním, takže by to chtělo i černé. :D

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  3. Ty šedé a bílé od Nike bych brala hned, moc se mi jejich tenisky líbí a prakticky nenosím skoro nic jiného. :D :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!