My everyday makeup products

Ahoj! :) Doufám, že se máte dobře. Já dlouho přemýšlela, jaký článek napsat, aby to nebyl nějaký klasický, co vydávám poměrně furt. Tak mě napadlo něco jako moje každodenní makeup rutina, ale ne tak úplně, protože vám jen ukážu produkty, které teď  používám, bez fotek postupu a asi i bez výsledné fotky makeupu, protože je to opravdu takový No makeup - makeup look. Ale určitě neberte doslova to "EVERYDAY" , protože se opravdu teď každý den nelíčím! :) Teď jsem třeba celý týden chodila nenamalovaná. Když teda je to nezbytné, tak si dělám tuhle makeup rutinu, která je opravdu jen pro to abych nevypadala jak mrtvola a něco na sobě měla. Samozřejmě když někam jdu, je to úplně o něčem jiném a dělám si full face makeup :) O tom třeba zase příště, to je opravdu na delší povídání, používám milion produktů :D


PLEŤ



1) Určitě jako první použiju malinko korektoru, kterým zakyju jen oblast pod očima a občas nějaké nedokonalosti, kterých v posledním době moc nemám za což jsem fakt ráda, myslím si že ta očista bez patlání na sebe všeho možnýho fakt pomáhá :) Korektor zapracuju Beauty Blenderem, aby nebyl vůbec vidět a do té doby než dosáhnu přirozeně bezchybné pleti.

2) Druhým krokem je pudr, vybírám opravdu nějaký lehký, kterým zapudruju jen T-zónu, celý obličej nepudruji, abych ho opravdu moc nezatěžovala. Čeho jsem si taky teď všimla, že se mi pleť skoro neleskne. Možná je to tím, že jsem teĎ opravdu omezila tyhle produkty na pleť a začala se o pleť více starat.


3) Po zapudrování přichází moje nejoblíbenější část - konturování. Začala jsem teĎ konturovat a zahřívat obličej opravdu hodně, protože se mi to začalo strašně líbit. S bronzerem tedy nešetřím a celkem je i střídám, ve většině mám už díru :D  . Klasicky dávám bronzer pod lícní kosti (občas na tváře pro dodání opálení) a na čelo, občas konturuji nos.

4) Poslední věc , kterou na pleť použiju je rozjasňovač -  to úplně  miluju rozzářenou pleť, zvlášť jak se to na sluníčku odráží. Takže rozjasňovačem též nešetřím a s tím bronzerem to udělá krásný efekt :) Můj nejoblíbenější je tento zlatý od The Balm ,  Mary Lou Manizer - už jsem na něj taky psala recenzi :) 


OČI/OBOČÍ




1) Jelikož tu popisuji můj No makeup makeup look, v kterém toho používám opravdu málo, budou tu jen dva produkty, které mi stačí abych s nimi docílila přirozeného líčení :) Obočí si tedy nevyplňuji a stačí mi jen tento hnědý gel na obočí , který mi ho sám dovyplní a zafixuje.

2) Posledním krokem je řasenka , kterou nanesu jen v malém množství. Teď používám jen tuhle Roller Lash od Benefitu, kterou mám z Notino.cz a která mi řasy spíše prodlouží a oddělí od sebe, moc nezahušťuje.

A to jsou všechny produkty, které použiju, když se mi chce trochu namalovat a chci jen přirozené líčení :) Určitě mi napište, jestli máte taky období, kdy se vůbec nemalujete a dávate pleti oddech :)

2 komentáře:

Děkuji za vaše krásné komentáře!