Letní peeling od Saloos

Ahoj, vítám vás u dnešního článku. Jelikož jsem jednou psala článek o Bio kosmetice, tak jsem si řekla, že by bylo asi fajn nějakou vyzkoušet :D Když se řekne Bio kosmetika, jako první se mi hned vybaví česká značka Saloos , která je hodně známá v blogové scéně. Momentálně od nich testuji 4 produkty.  Dnes se budeme věnovat prvnímu produktu, na jehož testování jsem se těšila úplně nejvíce - jedná se o tělový osvěžující peeling , verze Mojito. Mají na výběr ještě čokoládu, růže, levandule.. Jelikož mě nejvíce lákalo to "osvěžující" , tak jsem šáhla po této :)


Hned jak jsem produkt otevřela, ohromila mě ta parfemace - naprosto úžasná ! Vyvolalo to ve mě opravdu pocit osvěžení a vzpomněla jsem si na teplé dny u moře. Je to opravdu krásná exotická vůně a jsem ráda, že jsem si vybrala zrovna tuto, protože třeba čokoláda a jiné jsou podle mě ohrané :) Peeling obsahuje mořskou sůl, a ta svou funkci plní skvěle, hezky obrušuje. Po nanesení je pokožka mastnější, oplachuji jen vlažnou vodou. Používám ho 1-2x za týden a opravdu není potřeba víckrát, jako u jiných tělových peelingů. Díky oleji pokožku zhydratuje, takže není pak už potřeba mazat. Tuto značku seženete na jejich e-shopu nebo například na stránce Notino.cz.


krásně voní
+ hydratuje
+ obsahuje olejovou složku

- nic

Máte zkušenosti se značkou Saloos? :) 

4 komentáře:

  1. Už jsem ho měla a byl to nejlepší peeling :) Na léto je skvělý a ta vůně o ní ani nemluvím, krása.
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, nemám s touto značkou zkušenost, ale peeling vypadá, jako naprosto ideální pro letní horké dny. ☺
    Prima tip, díky.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  3. Mojito, to zní zajímavě! Musí být skvělý! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!