Nová micelární voda s růžovou vodou a NYX olej na rty

 Ahoj, vítám vás u dalšího článku. Jak se máte a jak trávíte dny zavřené doma? Taky už se tak těšíte, až budeme žít zase normální život, zajdeme si hezky do restaurace, do kina a pak na skleničku vína? Já hrozně moc. Ale zase si říkám, aspoň si pak budu vážit maličkostí. Teď, když píšu tento článek, koukám z okna a vidím tam krásný podzim. Počasí je akorát tak na krásnou procházku, tak proč toho nevyužít :) 


V dnešním článku bych vám chtěla představit tuhle celkem novinku - Garnier micelární voda s růžovou vodou . Je na trhu celkem krátce. Hned jak jsem ji viděla jsem si ji musela pořídit, takže v objednávce  z Notino.cz přišla hned jedna. Co vás zaujme jako první je ten krásný vzhled, kdy je v pozadí růže a všechno je to do růžova, ano, to je něco pro mě :).  Měla by být pro všechny typy pleti, i pro citlivou. Já mám smíšenou a micelárka mi naprosto ve všem vyhovuje. Má velmi příjemnou, jemnou vůni. Krásně pleť rozjasní a vyčistí, je pak jemná a bez vysušení. Myslím si, že Garnier udělal velmi dobře s takovou novinkou na trhu - už předtím jsem od nich používala jen tu růžovou micelárku, ale tohle je mnohem větší bomba. Takže určitě doporučuji zkusit :). 


Protože jsem v balíčku měla i tento můj nově oblíbený produkt, ráda bych vám o něm něco řekla. Jedná se NYX olej na rty . Nikdy jsem žádný takový podobný produkt nevlastnila, proto to byla pro mě novinka a jakési překvapení. Je to vlastně něco jako lesk na rty (které já také nevlastním, používám jen matné rtěnky), ale jelikož se poslední dobou snažím o efekt větších rtů, chtěla jsem to zkusit. A mé očekávání to splnilo - krásně hydratuje a zvláčňuje rty a dodává rtům větší objem, jsou tedy krásně plnější a větší. Není to vůbec nepříjemné a lepkavé. Škoda je jen, že to dlouho nevydrží, což se dalo očekávat od lesku na rty. Ale od té doby co ho mám, nepatlám na rty nic jiného , tahám ho všude a vždycky lehce přemáznu :) . Škoda jen, že nám to ty roušky tak kazí :( 


5 komentářů:

  1. Na tuhle micelárku se chystám už dlouho, snad si jí konečně pořídím. :D Zatím jsem spokojená i s jednou od Nivei. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj, micelárku jsem zaregistrovala, jelikož nemusím příliš vůni růží, tak jsem nad ni ani v DMku nekoukala, ale Tvá recenze zní lákavě. ☺ Krásný den přeji.
    Blog MonalisaBeautyEriAnna

    OdpovědětVymazat
  3. táto micelárka je skvelá. Už mám druhé balenie a som moc spokojná.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  4. Na micelárky od Garnier nedám dopustiť! Kombinácia s ružovou vodou môže byť super! :)

    FRENCHSTYLE

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!