Kokosový olej

Ahoj, vítám vás u dalšího článku. Leden už je skoro u konce , až si říkám, že ten čas neskutečně letí. Jak jste na tom se svými předsevzetími, držíte je stále, nebo jste je hodili za hlavu po prvním lednovém týdnu? :) Já se zatím držím a jsem za to ráda, tak nějak cítím, že tenhle rok bude vydařený a pro mě šťastný, tak doufám, že to tak bude u nás všech!
V dnešním článku bych se ráda věnovala mému králi pečující kosmetiky - Kokosovému oleji . Opravdu nechápu, jak jsem bez něj dříve mohla žít. Dnes je mým pomocníkem skoro na všechno a já si to bez něj nedokážu představit. Vždycky udělám zásoby na Notino.cz , protože ho není nikdy dost a strašně rychle mizí!



Kokosový olej má spousty využití , mezi mé patří :
  • Hydratace pokožky-  - kokosový olej se dá využít jako náhrada různých tělových mlék a krémů, protože vaši pokožku mnohem více zhydratuje. Co mám ozkoušené je, že je super na spálení od sluníčka, protože krásně zklidní .
  • Na vlasy - to je asi nejčastější způsob využívání - když máte poničené vlasy nebo jim chybí hydratace, jednoduše si udělejte kokosovou masku na vlasy, kterou tam necháte aspoň půl hodiny. Vlasy budou pak krásně jemné. Občas nechávám i přes celou noc a výsledek je parádní.
  • Bělení zubů - o tomto způsobu jsem dříve nevěděla. Když jsem se to dočetla, hned jsem to vyzkoušela, protože přírodních bělidel moc není. Opravdu jsou cca po 2 týdnech vidět výsledky. A je to mnohem levnější alternativa bělení zubů!
  • Pečení, vaření - super způsob například při zdravé stravě. Také hodně profláknutý.
  • Odličování - to používám asi nejčastěji já . Pokud máte sušší a citlivější pleť, kokosový olej vám ji krásně vyčistí a odlíčí, zároveň zhydratuje .
  • Masáže - pokud rádi masírujete, proč ne :)
To by byly všechny tipy, které jsou tak nejznámější a které mám trochu ozkoušené. Pokud ho používáte opravdu hodně a často, určitě se vyplatí to největší  balení, nebo velké zásoby! Určitě ho doporučuji vyzkoušet pro všechny, protože se dá opravdu použít na vše na co si vzpomenete a nic tím nezkazíte :)

6 komentářů:

  1. Bez kokosového oleje bych taky žít nemohla! Je fakt geniální a dá se použít téměř na vše!

    Little Dreamer

    OdpovědětVymazat
  2. kokosový olej je skvelý, no na pleť by som ho moc nedávala keďže ti pleť môže práve naopak vysušiť :) no pri pečení alebo ako maska na vlasy je super :)
    leekralovaa

    OdpovědětVymazat
  3. Už strašně dlouho chci kokosový olej vyzkoušet (vím, asi jsem jediná na planetě, co to zatím neudělala) :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!