Marc Jacobs Daisy Dream

Ahoj! Vítám vás u prvního článku z roku 2020. Tak je to vše zase za námi, takové přípravy a jak rychle to uteče. Nemluvím ani přímo o Štědrém dni, ale o celých svátcích. Achjo, za chvíli zase do školy a do práce. Jak jste si svátky užili? Co jste dostali pod stromeček a jak jste strávili Silvestr a Nový rok? Určitě se podělte do komentářů. Pro mě byly letos svátky krásné, dostala jsem krásné dárečky a byla se svými blízkými. Jelikož je nový rok, tak jste si určitě dali předsevzetí jako já . Doufám, že je letos dodržím a doufám, že rok 2020 bude můj ! Ráda bych si splnila cvičení, zdravou stravu a pořádný pitný režim. Dále bych se chtěla více učit, neflákat to tak.Taky víc cestovat a užívat si každý den, jako by byl poslední. Vše plánovat a prožívat. Co vy? Co chcete letos dosáhnout?
Dost bylo okecávání a jdeme na dnešní článek, který se bude týkat parfému, který jsem si zařadila mezi své oblíbené. Jdeme na to!


Konkrétně se jedná o parfém Daisy Dream od značky Marc Jacobs. Tahle značka je docela známá a profláknutá, takže si myslím, že budete vědět o co se jedná. Těhle druhů Daisy  má Marc Jacobs více, já mám doma 2 a tohle je moje oblibnější. Co si jako první u těchto parfémů zamilujete je jejich květinkový , naprosto krásný flakonek. To prostě volá : Ahoj, tady jaro! Já jsem ho tedy používala i teď v zimním období, ale na jaro si ho šetřím více. Je to krásná, jemná květinová vůně. Hodí se na každodenní nošení, pro mladé i starší ženy. Celý den s vámi úplně nevydrží, ale většinu dne ano. Já mám koupenou takovou malou šikovnou věcičku, do které si parfém nastříkám a nosím ji v kabelce a kdykoliv během dne se můžu opět navonět. Protože jarní a svěží vůně patří mezi mé nejoblíbenější ( nemám moc ráda “tvrdé a těžké” parfémy), zařadil se tento parfém mezi mé oblíbené (hlavně taky tím, že mi evokuje jaro, které už chci co nejdříve přivolat) . Takže za mě ho určitě doporučuji, pokud vyhledáváte stejné vůně jako já :) . (Navíc mi ji pochválil i přítel, a to je co říct, protože sladké vůně moc nemusí :) )

Složení:
Hlava :hruška, ostružiny Srdce: liči, jasmín, vistárie Základ: dřevité tóny, pižmo, kokos Druh vůně: květinová, ovocná


Zde na fotce můžete vidět to krásné balení, to je pak radost to používat. Myslím si, že mi vydrží dlouho, vždycky stačí 2-3 střiky a je provoněný i celý pokoj. Vůně patří trochu mezi dražší, proto nejdříve doporučuji koupit menší balení nebo vzoreček na zkoušku. Pokud byste chtěli potěšit maminku, ségru, přítelkyni nebo nějakou slečnu, myslím si, že s tímto parfémem nic nezkazíte. Mám ho z Notino.cz , kde na něj často probíhají slevy. Chce to sledovat a třeba nějakou vychytáte, já jsem vždycky ráda, když na nějakou narazím, protože každá stovka se hodí, že? 


Za mě tuhle voňavku určitě doporučuji! Máte ji někdo doma, popřípadně přáli byste si ji? :) 


4 komentáře:

Děkuji za vaše krásné komentáře!