CHRISTMAS WISHLIST 2020 /w.Notino.cz

Christmas Wishlist / Notino.cz


Ahoj , vítám vás u letos prvního vánočního článku. Uteklo to jako voda a z léta je tu opět sníh a blížící se Vánoce. Jak se těšíte? Já už si tak měsíc pouštím vánoční písničky abych se naladila do té správné vánoční atmosféry :D Letos se venku střídá - občas sníh, občas hezké počasí. Tak doufám, že to bílo tam vydrží déle. Jinak už mám nakoupené skoro všechny dárky, a i zabalené! Letos jsem to vzala opravdu rychle, ani nevím, jak je to možné :D Minulé Vánoce jsem omarodila , takže doufám, že tyhle budu pěkně zdravá :) Dnešní článek se týká mého wishlistu z kosmetické stránky Notino.cz.
Bylo těžké vybrat jen pár produktů, které si přeju, protože bych nejradši brala vše :D Tak se jdeme na to podívat :)

1. Parfém Si - určitě bych si přála nějaký parfém, můj od Versace mi dochází a já se pomalu nemám čím vonět a chtěla bych zkusit nějaký nový. Je mi vcelku jedno jaký, ale asi největší sen je tento Si , který voní opravdu skvostně, je to hodně luxusní vůně, pokaždé když jsem v parfumerii si ho očuchám :D I ten flakonek je krásný. Jenže ta cena, to je pálka! :D Tak třeba bude Ježíšek hodný :)

2. Levnější varianta nějaké vůně je tahle od Victoria Secret - mám hodně těch Body Sprayů a chtěla bych zkusit i tento , takže pokud Ježíšek nenadělí určitě si ho objednám sama. Tuším že je i trochu dražší než ty klasické , tak třeba bude něčím lepší :)

3. Bourjois Healthy Mix BB Cream - Hoodně mě láká tenhle BB cream od Bourjois , jedno BB už od této značky mám a je super, teď na zimu úplná bomba. Celkově mě začala poslední dobou tahle značka hodně zaujímat, takže zkoumám více a více produktů a určitě chci zkusit i jiné než tento. To co mám doma od této značky mi vyhovuje :)

4. Maybelline Pink Paletka - když jsem projížděla produkty na oči padla mi tahle paletka do očí, líbí se mi krásné pink odstíny . Celkově doma paletky moc nemám a stíny ani moc nepoužívám - když už, tak použiju bronzer do záhybu víčka, toť vše :D Takže bych chtěla zkusit něco nového a myslím že tyhle odstíny by se ke mě hodily.

5. The Balm Sexy Mama pudr - pudry střídám hodně často a už by to chtělo nějaký nový. Řekla jsem si, že do pudru budu více investovat, přeci jen tyhle věci na pleť by měly být lepší. Na tento jsem četla jen dobré recenze a celkově mám tuto značku ráda, hlavně ty obaly miluju :)

6. Posledním produktem je maska na vlasy od značky Matrix - od té doby co jsem začala více pečovat o své vlasy jsem si hodně oblíbila tuto značku, která má skvělé produkty a vidím na svých vlasech velkou změnu. Tahle maska bude v mém nákupním košíku jako další v pořadí :)

Co si z kosmetiky přejete vy? :) 

5 komentářů:

  1. Ať se ti wishlist splní a pod stromečkem najdeš vše, co si přeješ! :))

    OdpovědětVymazat
  2. Super tipy! Parfém Si krásně voní, VS vůně mám moc ráda, tuto neznám.

    OdpovědětVymazat
  3. Healtly mix mám, ulovila jsem ho v akci v Rossmanu, jak bylo vše za půlku. A musím říct, že je fakt úžasný. Jen teda neměli na výběr moc odstínů. A Si mi taky moc voní, ale přijde mi, že ten parfém má už snad každá žena, tak hledám nějaké autentičtější vůně :)
    Ať se ti vše splní! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!