Tipy na dárky k Vánocům pro holky

 

Tipy na dárky pro holky


Ahoj! Vítám vás u dalšího, druhého vánočního článku. Určitě by se to neobešlo bez tipů na dárky - v dnešním článku rozebereme tipy pro holky. Popravdě nápadů na dárky pro holky mám v hlavě milion, protože jsem taky holka, přirozeně :D Pro kluky, hmm, to už je horší. Určitě se s tím pere nejedna holka - co dát příteli, bráchovi, tátovi, strejdovi.. :) Aby se jim to líbilo. No to si rozebereme příště - zatím můžete psát tipy, co dáváte chlapům :D Vybrala jsem 5 dárků, které si myslím by potěšili každou a jsou takové univerzální, většinou s nimi pochodíte :)

1. Parfém - konkrétně tento od Lancome, každá dívka, slečna, žena, která se o parfémy aspoň trochu zajímá tento určitě zná - myslím si, že každá vám za něj zlíbá nohy! :D Je opravdu hodně luxusní a krásně voní. Navíc parfém je takový univerzální - když prostě nevíte co, vyberete voňavku. Ale ještě se trefit do vůně, to už je těžší. Proto bych radši radila nějaké lehčí, ovocné vůně. Tahle je tedy těžší a opravdu na nějaké významné akce a večery, podle mě určitě ne na každodenní nošení. To by byla i škoda, nemyslíte ? :)

2. Hřeben - Tangle Teezer - když jsem procházela Notino.cz , narazila jsem na Tangle Teezer , který určitě taky každá z nás zná , snad nejprofláklejší hřeben na světě :D Doma jeden mám, ale takový ten větší než je na obrázku - sama si přeji tenhle menší cestovní k Vánocům :) Ten co mám doma mi vyhovuje a jiný už nepoužívám! Takže myslím, že super tip na dárek k Vánocům pro slečny :)

3. Svíčka - Yankee Candle - to snad ani nemusím nic říkat o Yankee Candle, naprosto božské svíčky . Jak už ty malé, tak tyhle velké. Doma mám asi 2 nebo 3, teĎ si nejsem jistá, ale brala bych další do sbírky! Voní úžasně a vypadají úžasně. Takže s tímto určitě taky nešlápnete vedle :)

4. Žehlička na vlasy - Super dárek , každá z nás chce občas dělat parádu a mít krásné rovné vlasy. Myslím si, že kvalitní žehlička je k tomu třeba, konkrétně mě zaujala tahle ve tvaru hřebenu , na kterou už koukám dýl a zajímá mě, jak dobře se s tím žehlí vlasy . Já mám doma klasickou, takže si to vůbec nedokážu představit. :)

5. Dárková sada - když už nevíte co, s tímhle nešlápnete nikdy vedle. Myslím si, že každý z nás jako malý kupoval mamce tyhle dárkové sady , kde byla například voňavka a sprcháč :D Tohle jsou ale už trochu luxusnější sady, s parfémem a nějakými krémy k tomu . Myslím si, že je to taky super dárek :))


Co dáváte blízkým (holkám) vy? :)

4 komentáře:

  1. Skvělé tipy, svíčka YC určitě potěší! Za mě top Spiced orange a Home sweet home :)

    OdpovědětVymazat
  2. Yankee candle je vždycky skvělý dáreček, neznám nikoho, koho by svíčka nepotěšila. :))

    OdpovědětVymazat
  3. YC je super dárek, sama dávám a sama dostanu :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!