Fit me korektor + Kallos maska na vlasy /w.Notino.cz

Ahoj! V dnešním článku budou 2 recenze - na můj oblíbený korekor a mou oblíbenou masku na vlasy - a to vše ze stránky Notino.cz . Dnešní recenze se bude týkat korektoru od Maybelline, konkrétně Fit me. Z této řady je i makeup a pudr - pudr vlastním, psala jsem na něj recenzi. Mám už druhé balení tohoto korektoru, z čehož vyplývá, že je asi super a vyhovuje mi :D První balení jsem používala cca před rokem, byl to můj asi druhý tekutý korektor. Vydržel mi pěkně dlouho a pak jsem začala používat tekutý korektor od Catrice, abych měla trochu změnu. Ten mi už bohužel došel, takže jsem opět koupila Fit me.

Maybelline Fit Me


Mám odstín 15 a vůbec teď nevím, jestli je to nejsvětlejší odstín, nebo ne. Vím ale, že jsou asi jen 4 odstíny, což moc výběr není. Balení mě hned zaujalo, takové jednoduché a pěkné. Bohužel jak vidíte na tom vypotřebovaném korektoru, balení se celkem ošoupalo a to jsem ho nikde netahala, byl jen v šuplíku. Aplikátor má klasický houbičkový, který mi vyhovuje. Odstín č.15 je celkem tmavý, proto přes tento korektor dávám ještě jeden korektor rozjasňující, který je mnohem světlejší, aby to oční okolí projasnil.
Korektor je velmi lehký a krémový. Když zaschne, je trochu matný, ale zanechá pěkný finishKrytí má střední, zmiňovaný korektor od Catrice má krytí vyšší. Dá se hezky navrstvit a vypadá přirozeně. S korektorem Fit me Maybelline jsem velice spokojená a určitě bych ho mohla doporučit :) 

Maybelline Fit Me

střední krytí
+ přirozený
+ příjemný aplikátor

odstín
Druhým produktem je keratinová maska na vlasy Kallos . Dlouho jsem tu neměla recenzi na nějaký produkt na vlasy :) hned mě napadlo, proč vám neukázat mojí nejoblíbenější masku, která je snad nekonečná a taky hodně levná. Jedná se o značku Kallos, kterou jsem dříve já vůbec neznala. Zarazila jsem se u těch nízkých cen a opravdu velkých baleních , tak jsem si řekla, proč to nezkusit. Výběr masky byl těžký, protože tam mají opravdu plno tipů :) nakonec jsem zvolila tuto keratinovou, která by mohla být pro mé vlasy nejlepší. Když jsem psala o těch velikostech - tato má 1 litr, což je prostě wau :D A 1 litr za 85 kč? Boží!

Kallos


Moc jsem tedy od masky za tu cenu neočekávala. Když jsem jí otevřela, vyvalila se na mě krásná jemná vůně. Masku mám od minulých Vánoc, takže  rok a ještě tam půlku mám, to jí používám 1x týdně celkem dost, takže se to vyplatí :D Teď se půjdeme podívat na její účinky.. :)

Co se týká konzistence, je opravdu jemná, takový krémík. Jak jsem psala, používám jí 1x týdně a stačí malé množství, já to ale občas přeženu. Dávám jí do půlky vlasů, nejvíce na konečky. Jednou jsem jí dala i na kořínky vlasů a to moc dobrý nebylo, musela jsem je brzo mýt znovu. Hned po nanesení asi po 5 minutách jsou vlasy strašně jemné! Když jsem to poprvé zkoušela, byla jsem strašně překvapená :D Když jsem masku smývala , byl to sakra velký rozdíl před a po nanesení. No a co teprve po vyfénování? Jemné, hladné, lesklé vlasy! (+voňavé). S maskou jsem na 100% spokojená, nejlepší, co jsem vyzkoušela. Určitě mám v plánu si objednat další masky od této značky, zaujala mě ta banánová :)

Kallos


  + množství / cena 
+ kvalita 
+ vůně 
+ účinky 

- nic! :)

5 komentářů:

  1. Ahoj Denčo, korektor mě zaujal z této řady jsem zkoušela zatímjen pudr a makeup a obojí úplně v pohodě,s makeupem jsem nadmíru spokojená perfektně drží, i když se člověk zapotí. Masky od Kalosu jsem zkoušela, ale za mě žádný šlágr, znovu už doma nepotřebuji.
    Hezký den
    Sabča z blogu www.sabinanovakova.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj korektor osobně vyzkoušený nemám, ale masku mám a je úžasná, přesně jak píšeš, skvěle vyživí mé vlasy a jsou snadno rozčesat. Navíc litrové balení takřka zadarmo. ☺♥

    OdpovědětVymazat
  3. Já mám v oblibě korektory od Essence, ale i tento nevypadá špatně! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Kallos masky jsem na Notinu objevila teprve nedávno a nedám na ně dopustit, za pár korun a udělají s mými vlasy parádu.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  5. "
    Great post! We would like to feature your post on Tropika Club too if that's possible?
    Tropika Club Deals is part of the Tropika Club ecosystem:

    Tropika Club Magazine – Get the latest scoops on beauty, grooming and wellness
    Tropika Club Deals – Search for the best voucher and coupon deals
    Tropika Club Bookings – Discover and book services at amazing off-peak discounts

    Tropika Club Magazine crafts and curates articles for the discerning male and female. We provide up-to-date articles on Beauty and Vogue for gals, and articles on Grooming and Style for guys. Supporting Tropika Club’s vision to bring the best beauty, wellness and fitness services to our visitors, we also have a review section on the best services and selections under Top Picks.
    "

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!