Rimmel Fix and Protect Primer

Ahoj, vítám vás u další recenze. Když jsem tak prohlížela svůj toaletní stolek, přemýšlela jsem, na co bych mohla napsat recenzi. Dlouho jsem nepsala o bázích pod makeup/korektor, takže jsem si právě to vybrala pro dnešní článek. Obecně - báze moc nepoužívám, maximálně pod korektor, protože makeup nepoužívám. Je to většinou jen když potřebuji, aby ten korektor déle vydržel nebo aby se mi zjemnila pleť. Pro dnešní recenzi jsem si vybrala bázi od Rimmelu - Fix and Protect Primer.

Rimmel Fix and Protect Primer

Když začnu obalem, je to klasická tuba, jako například od krému. Pro Rimmel je to celkem specifické tyto obaly na báze. Balení obsahuje 30 ml , já ho mám už něco přes rok a furt jsem ho nedokázala spotřebovat. Co je určitě + je to, že báze má SPF 25, takže se hodí perfektně na léto.
Báze obsahuje třpytky, co by mi ani tolik nevadilo. Co báze nesplňuje ? Nevyhladí vám pleť. Bohužel, když ji srovnám třeba s Baby Skin od Maybelline, ta vám pleť vyhladí a máte ji mnohem jemnější. Tohle tato báze nesplňuje. Co se týká hydratace, pleť vám trochu zhydratuje ale není to žádná sláva.
Konzistence je hodně tekutá a lepkavá, což přispívá k větší výdrži makeupu. Líčení vám s touto bází vydrží o pár hodin déle. Abych to zhodnotila, báze je průměrná , ale myslím si, že na denní použití opradu vystačí. Na internetu ji sežente například na Notino.cz.

Rimmel Fix and Protect Primer
+ velké množství
+ rychle se vstřebá
SPF 25

nevyhladí pleť
- moc nehydratuje

Máte zkušenosti s touto bází? :) 

3 komentáře:

  1. I haven't tried this product yet, but I like that it has SPF 25. :)

    ♡ ☯ ☮ P&P style ☮ ☯ ♡

    OdpovědětVymazat
  2. Primer jsem nikdy nezkoušela, vždy mi to přišlo zbytečné, ale poslední dobou nad nějakým také uvažuji, chtěla bych mu dát šanci. :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!