Ardell Brow Pencil

 Ahoj :) Pro mnohé z vás je určitě úprava obočí důležitým bodem v líčení. Proto jsem se rozhodla, že se dnešní článek bude věnovat mé oblíbené tužce na obočí, kterou si objednávám pravidelně a už mám asi třetí balení, protože je opravdu skvělá , a za tu cenu? :)  Abych ještě na rovinu uvedla, nepoužívám ji každý den - protože mám obočí husté a v tvaru v jakém chci , stačí mi každý den používat pouze zabarvený gel na obočí. Obočí precizně vyplňuji jen v případě nějaké události, focení apod. :) Ne vždy je na to ráno čas, že :D Také ještě vyplňuji voskem na obočí, který mi přijde že až zase tolik nevydrží, lehko se smaže dolů, a ve škole či v práci když si malinko opřete ruku o obličej, no hned mám pak ten domalovaný kus obočí pryč :D Ale zase  ten mi přijde trochu přirozenější než tato tužka. Ale už se na ní podíváme :)

Adell Brow Pencil

Já jsem třeba vůbec nevěděla, že značka Ardell vyrábí produkty na obočí, myslela jsem, že v jejich sortimentu najdu jen umělé řasy - takže jsem byla mile překvapená. Tužka má trojúhelníkový tvar , který mě zaujal a přišlo mi, že s tím to bude jednoduché. Odstín jsem si vybrala Medium Brown, myslím, že je ještě Dark Brown, který by byl asi moc tmavý na mě. Z jedné strany tužky je klasiký kartáček na obočí - co je super, že to máte 2v1 a z druhé strany je klasická tuha. Mnohem více mi vyhovuje než klasické tlusté tužky na obočí, s kterýma je to více nepřirozené. Jdou s ní krásně vyplnit ostré hrany , pracuje se s ní velmi dobře. Navíc obočí je s ní hned hotové, ovšem musíte si trochu dávat pozor, já občas přečmárnu :D Tužka je měkká, nedělá žádné šmouhy. Vůbec se také neotupuje, toho jsem se zpočátku bála. Musím říct, že mě mile překvapila a za tu cenu je úžasná. Tužku Ardell Brows objednávám pravidelně z e-shopu Notino.cz   za 169 kč. Takže pokud hledáte nějakou kvalitní tužku, s kterou se lehko pracuje a nechcete za ní dávat nějakých 500,600 kč, ráda bych vám doporučila tuto. Navíc ji budete mít doma do 2 dnů. :) Určitě bych od této samé značky ráda ještě vyzkoušela jejich pomády na obočí. :)

Ardell Brow Pencil

+ má kartáček na obočí
dobrý odstín
+ trojúhelníkovitý tvar
+ je měkká

- nic :)

Máte zkušenosti s touto tužkou? :)  

6 komentářů:

  1. Táto ceruzka, pero na obočie vyzerá skvelo. Ešte som takýto typ neskúšala, ale moc sa mi to páči
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  2. Vůbec jsem nevěděla, že značka dělá i tužky na obočí, vypadá dobře :)
    Blog Everythin Kate

    OdpovědětVymazat
  3. Tuto tužku jsem nezkoušela, ale značku už znám a věřím, že jsi s ní spokojená! :)

    OdpovědětVymazat
  4. "
    Great post! We would like to feature your post on Tropika Club too if that's possible?
    Tropika Club Deals is part of the Tropika Club ecosystem:

    Tropika Club Magazine – Get the latest scoops on beauty, grooming and wellness
    Tropika Club Deals – Search for the best voucher and coupon deals
    Tropika Club Bookings – Discover and book services at amazing off-peak discounts

    Tropika Club Magazine crafts and curates articles for the discerning male and female. We provide up-to-date articles on Beauty and Vogue for gals, and articles on Grooming and Style for guys. Supporting Tropika Club’s vision to bring the best beauty, wellness and fitness services to our visitors, we also have a review section on the best services and selections under Top Picks.
    "

    OdpovědětVymazat
  5. Něco málo od této kosmetiky mám a není vůbec špatná :)

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  6. Tuhle tužku neznám, ale klidně bych zkusila. Jen bych asi chtěla i vidět, jak sis s ní upravila obočí ty. :D

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!