Maybelline Lash Sensational

 Ahoj!  Dnešní článek bude recenze na řasenku od Maybelline, konkrétně Lash Sensational - určitě už jste o ní slyšeli, není to žádná novinka. Když začala být na trhu, opravdu všichni ji měli a všude na ní byla samá chvála a já ji mám až teď? To ke mě nesedí ! Ale musím se přiznat, že poslední dobou už moc kosmetické trendy nesleduji, protože na to zkrátka není čas. V téhle době je vše hektické, a já bohužel letos maturuji, plus si vybírám vysokou školu, to znamená ještě navíc přijímačky. Asi víte, už rok se distančně učíme a není to vůbec jednoduché. Proto jsem trochu upustila od kosmetiky a sledování nových trendů, ale až tohle všechno skončí, budu to zase já! :D Momentálně mám svých pár oblíbených produktů, které používám furt dokola a nezkouším žádné nové.

Maybelline Lash Sensational

Co se týká této řasenky, mě nejvíce zaujal ten kartáček, který je plastový a zahnutý. U Maybelline řasenek je většinou takový ten velký hustý kartáček, s kterým se mi moc dobře nepracuje, ale přesto mám ty řasenky ráda. S tímto kartáčkem se mi ale pracuje velmi dobře, protože není ani moc velký ani malý a dostanete se s ním na všechny řasy. Co je trochu mínus je, že řasenka je ze začátku hodně mokrá, takže je musíte otírat. Po prvním použití jsem byla ale překvapená, jak řasy krásně oddělí prodlouží. Ve více vrstvách dodá i objem. Barva je opravdu černočerná. Klidně ale stačí i 1 vrstva, řasenka je furt přirozená.

Já jsem momentálně po sundání permanentních řas, které jsem měla asi 2 měsíce, ale nějak jsem neměla čas chodit na doplňování, vlastně ani peníze. Řasy jsem tedy nechala přirozeně upadat, některým jsem i pomohla pinzetou, což úplně dobrý nápad nebyl. Po sundání jsem si týden připadala jako bezřasá - moje řasy byly hrozně krátké a nebyly vůbec husté. Ani řasenka tomu nepomáhala, tak jsem každý den mazala ricinovým olej a už je znát velký výsledek. Když zkouším tuhle řasenku, tak musím říct, že mi je opravdu krásně prodlouží a už se necítím tak "naze" :). 

Maybelline Lash Sensational


Když to shrnu, za mě je to momentálně nejoblíbenější a nejpoužívanější řasenka.  . Čím déle jí mám, tím je lepší, ze začátku je opravdu trochu mokřejší. Je dostupná i ve voděodolné verzi, kterou jsem ještě nezkoušela, ale určitě po ní příští léto sáhnu. Mám jí z e-shopu Notino.cz . 

+ krásně prodlouží a oddělí řasy
+ zahustí
+ je černočerná
+ výdrž

- mokřejší

Máte zkušenost s touto řasenkou? Jaká je vaše oblíbená? :) 


8 komentářů:

  1. Myslím, že som ju kedysi mala a že bola fajn. Kedysi som poskušala vela roznych riaseniek, vždy som ich mala v zásobe niekolko. AKtuálne mám tak 2 - 3 vždy doma, vyslovene nejaku oblubenu nemám, fakt kupim vždy to čo ma zaujme.

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle řasenku jsem jednu dobu používala a byla jedna z mých TOP! :)

    OdpovědětVymazat
  3. Tuto řasenku jsem měla, kupovala jsem si ji na základě recenzí a musím říct, že byla fajn.

    OdpovědětVymazat
  4. Po téhle řasence jsem koukala už několikrát, ale nikdy v mém košíku neskončila - třeba příště. :D :))

    OdpovědětVymazat
  5. Já jsem Maybelline řasenku ještě nezkoušela. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, mě teda tahle řasenka vůbec nesedla. Nicméně chci zkusit tu novou Sky High, ta mě zaujala hodně.

    OdpovědětVymazat
  7. Řasenku jsem měla a byla fajn, pravidelně si ji ale nekupuju :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat
  8. Tuto řasenku jsem ještě neměla, líbí se mi kartáček.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!