TOP 5 PRODUKTŮ

Top 5 produktů

Ahoj! Vítám vás u dalšího článku, konečně se nám venku dělá trochu hezké počasí. Jak zvládáte furt tuhle dobu? Já těžko, sotva se dokopu napsat článek :D Samozřejmě je k tomu nutnost voda s citronem, které teď piju po litrech denně, pomáhá mi na únavu a produktivitu, takže doporučuji! Dneska tu mám článek o mých TOP 5 produktech , které si kupuji furt dokola. Přece jen, už jsem toho vyzkoušela hodně, a nějaké vítěze tu mám . Takže kdybyste chtěli doporučení, určitě čtěte dále! Někdy bude určitě i článek o propadákách :)


Zkoušela jsem už různé micelárky od různách značek, ale tahle je prostě všechny porazila. Opravdu suprově čistí, jdou s ní odlíčit i oči. Vůbec mi je nedráždí, naopak, zklidňuje. Už ji mám fakt velkou dobu a skoro vůbec neubývá - má 400 ml, takže mi to v pohodě vystačí fakt na dlouho. Cena je ku poměru suprová - kolem 180 kč, často na ní bývají i slevy. Já ji kupuji na Notino.cz , kde jsou slevy furt. Určitě znáte i to menší balení, které je super na cesty! Hlavně , kdo by chtěl tahat skoro půl litrovou micelárku? :D

2.  Gely na obočí
Moje další oblíbená věc- gely na obočí. Mám jich spousty a nemám úplně tak jednoho oblíbence, takže to sem napíšu obecně. Jelikož já mám obočí poměrně husté, nemusím si ho furt dokreslovat, takže když jsem línější nebo spěchám, stačí mi jakýkoliv gel na obočí. Obočí se hezky zabarví a drží na místě celý den . Pokud ho chci ale preciznější, používám vosk nebo tužku.

Před koupí jsem hodně váhala, protože hodně lidí ji chválilo a hodně zase ne. Říkala jsem si ale že za to nic nedám a že to vyzkouším. Jsem fakt ráda, že jsem si to koupila. Opravdu potom máte Baby Skin, strašně hladkou pleť . A výdrž korektoru/makeupu to taky prodlouží. Akorát mě trochu mrzelo to malé balení. Ale už budu kupovat další! Používám ji spíš v zimě a na podzim, v horkých letních dnech chci aby pleť více dýchala.

4. Rimmel - Stay Matte powder
O tomhle pudru určitě nemusím nic říkat, je tak profláknutý , že ho určitě všichni znáte. Já už jsem s ním skoro na dně a určitě si pořídím nový. Takže pokud hledáte nějaký zmatňující pudr, určitě doporučuji tento. Hlavně na léto! ( I když to je nejlepší nemalovat se vůbec :D )

5. Maybelline - korektor Fit me
Mám doma opravdu spooustu korektorů a nikdy mi žádný nevyhovoval jako tento. Je fakt super lehký a opravdu úžasně kryje. Na to si dávám ještě rozjasňující korektor a opravdu mám kruhy pod očima pryč. Už mi skoro dochází, takže si půjdu pro nový. Teď budu zkoušet i pudr z řady Fit Me, tak jsem zvědavá, jaké zázraky tohle kombo udělá. Ještě by to chtělo makeup ze stejné řady, ať mohu posoudit, jaké to má účinky.. :) 

Jaké jsou vaše nejoblíbenější produkty? Co teď používáte? :) 

11 komentářů:

  1. Rimmel pudr používám neustále, už ani nevím, kolik jsem měla balení. Micelárku od Garnier jsem také jednou myslím měla. Chtěla bych zkusit ten korektor od Maybelline.

    OdpovědětVymazat
  2. Na jedničce a 4 se shodneme. :) Také mám jako oblíbence.

    Somethingbykate

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj, moc pěkný článek, dobré produkty, které ti sedí. Já tedy nemůžu růžovou micelárku, prostě mi nesedne, ale jiné druhy jsou moc fajn. Krásný víkend přeji. ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Přesně tento gel na obočí také používám měla jsem ho také na doporučení a jsem s tím spokojená, ale jak píšeš, také jich používám víc. Co se týče obočí přijde mi že vymýšlí furt nové a nové věci :)

    OdpovědětVymazat
  5. Micelární vodu jsem měla a byla fajn, koupila bych si ji klidně znovu. :)
    Vítejte u Mišky

    OdpovědětVymazat
  6. Vo veľa produktoch sa zhodneme. Micelárku od Garnier zbožňujem. Používam len tie. Taktiež aj gél na obočie od Essence a púder sú v mojom kozmetickom stolíku už dlhoročné stálice. Teraz mi tam pribudla kontúrovacia paletka od Revolution, ktorú môžem odporučiť všetkými desiatimi.

    xxAlexandra z MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  7. Rimmel pudr jsem vždycky moc ráda používala, ale nedávno jsem ho vyměnila za transparentní pudr od Nyxu, na který nedám dopustit. <3 Jinak Baby Skin je moje stálice, zkoušela jsem všechny možné báze, ale Maybelline tohle zkrátka umí. Gel na obočí mám nejraději také od Rimmelu, často ho kombinuji s Brow this way paletkou. :)

    Tereza's journal

    OdpovědětVymazat
  8. Stay matte pudr také patří mezi mé "must have", bez něj se neobejdu! :D :))

    OdpovědětVymazat
  9. Ten pudr mám moc ráda a často jsem ho kdysi používala. Teď jsem ho vyměnila za podobný od Dermacolu. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Eu sempre ouvi falar da maybeline mas nunca usei os produtos, ao contrário da garnier, alguns produtos dela me agradam, mas nunca usei a água micelar. Beijos flor!

    www.mulhernovaera.com.br

    OdpovědětVymazat
  11. Nice Blog !
    Our team at QuickBooks Customer Service works hard to resolve all the issues of QuickBooks in these uncertain times.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!