Maybelline Affinimat Powder

Ahojky, vítejte u dalšího článku. Hemží se mi to tu recenzemi a já jen tak nekončím :) Dále bych vám ráda představila další typ na skvělý pudr. Zapadl mezi mé oblíbence , a to velmi rychle.Tentokrát jsem koukala po matujícím pudru, kterých zas tolik moc není. Na tomto se přesně píše Oily to combination skin. Mám odstín 20 nude beige , který mi v zimě stačí, ale myslím si, že v létě budu potřebovat tmavší. Obal je nic moc, obyčejný levný plast, i když design je celkem pěkný. Víčko celkem špatně "dosazuje" , nebo jak to říct. Pudr je opravdu jemně namletý, ale trošku práší. I když mám odstín 20, je krásně světloučký, takže si určitě vybere každý. Moc nekryje, což mi u pudru vyhovuje ale zato perfektně matuje. Ve chvilce máte zmatněnou pleť a to vám vydrží velmi dlouho, ani se nemusíte během dne pudrovat. Což je velké plus, to plno pudrů nesplňuje. Na pleti není vůbec vidět a nedělá žádné fleky ani dojem masky, jako některé pudry co vlastním. Mám raději přirozený efekt a je mnohem hezčí, když nevypadáte, že toho máte na pleti po kilech. Vůbec jsem nevěděla, že takový pudr Maybelline vyrábí, a jsem ráda, že jsem ho zkusila. Zase další do mé sbírky. 

Maybelline Pudr

Kdybych ho porovnala třeba se Stay Matte , určitě je tento lepší, protože víc zmatní a mnohem déle vydrží. Tomuto pudru bych vyčetla akorát to balení a absenci zrcátka. Parfemaci žádnou nemá. Když to shrnu, je to můj nový objev z pudrů a používám ho nejčastěji. Maybelline Affinimat Powder seženete velmi levně . Určitě se do něj vyplatí investovat, myslím si, že je lepší i než nějaké high-end pudry :) Splňuje vše co má a je všude dostupný ! Můžete objednat například na Notino.cz/

zmatní
+ dlouho vydrží
+ nedělá mapy
+ jemně namletý
cena

- balení, není zrcátko
práší

Máte zkušenosti s tímto pudrem? :) 

5 komentářů:

  1. Tento púder som neskúšala a asi by som si ho ani nekúpila, pretože ako aj ty píšeš, že je to mínu, veľmi by mi pri ňom chýbalo zrkadielko, lebo keď sa maľujem na cestách, alebo aj u priateľa, tak využívam hlavne zrkadlo z púdru, ale inak veľmi pekne spracovaná recenzia.
    xxAlexandra MS ALWAYS LATE

    OdpovědětVymazat
  2. Maybelline je hodně příjemná a fajn značka. Pudr jsem ještě neviděla, ale určitě se po něm mrknu :)

    OdpovědětVymazat
  3. The best part of your articles that they have perfect Content Quality and Quantity. Do write something on Penta Head Microscope also. Honestly, you posses great Writing Skills.

    OdpovědětVymazat
  4. Produkt jsem už měla a je celkem fajn :)

    OdpovědětVymazat
  5. Nikdy jsem ho nezkoušela, ale vypadá dobře! :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za vaše krásné komentáře!